Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, May 7, 2010

Kenapa lelaki tak suka perempuan belanja? Jaga muka? Haihhhh T__T

Tajuk gempak ni. Kekekeke;P


telah puas aku menunjukkan bukti yang daku ini tidak cumel langsung pada entry pagi tadi. tapi kenapa kebanyakan komen kau orang mengatakan yang aku tetap comel auu auuuuuu aiyoyoo ada rasa nak ciyom aku tak wakakakaXD hahahahahahaha dah mula nak masuk mode mereng kepala teleng ni miahahaha:D


AKU TAK COMEL. oke sekian jangan bangkang lagi lalalalala;P



berbalik kepada tajuk entry, betul kan lelaki ni suka jaga muka? Hahaha. Haiyoooo. Ego ke? Ataw kontrol kemachoan dan kejambuan? Kekekekekeke;P bila aku fikir-fikir balek rasa macam takde kawan lelaki yang pernah aku belanja. Gula-gula seposen tu pernahla kut T__T bhahaha! Asal ku baek hati nak belanja je, mesti tamau. Cehhh, inikan tanda persahabatan? Aku belanja kawan perempuan rileks je. Hakhak:D



Ke takot kantoi dengan awek nanti awek jeles? Haihhhhhhhh. Ayat dia macam ni “aku taknak dan takkan biar perempuan belanja” hahaha. Oh aku rasa terharu tiba-tiba. Aku rasa orang yang ucap dialog ni macho habes. Gagagagaga siapakah? Tettttttttttt! Sooo, betulla kut sebab kontrol macho? Aaaaaaaaaaaa.. makin aku fikir makin takde jawapan. Soo, sila jawabkan untuk aku okeh:D




Tiba-tiba sesat pakwe aku kat sini T__T
JAM HSIAO, aii lap yuuuuuuuuuuuuu bebyyy!!! :D




Tamat sudah entry bermakna untuk hari ini. Sekarang sesi untuk menjawab tag pula. Bhahahaha!



Uhoh uhoh. Bunbun telah ditag oleh kak zaizax :DD dan cik ecah :DD terima kasih kerana mengetag;) eh kenapa aku buat tag tak habes-habes ni? Haiyooooo! Oh perahsan fofular lagi kekekekeke:P




What is your full name?
- NOOR FAHERAH HIDAYAH BINTI AHMAD TAMIZI. Take note pada NOOR bukan NUR dan TAMIZI bukan TARMIZI. Penting untuk bakal hubby sebut masa akad nikah wakakakakakaXD



When is your birthday?
-19 June :D sama dengan befday Garfield tuceng oyen mok mok tu bhahaha.



What is your daddy's name?
-AHMAD TAMIZI BIN DRAHMAN:D arwah daddy yang kusayang..



What is your your mum's name?
-FARDIAH BINTI MAT SALLEH:D

Kes mak aku sama jek dengan aku nama silap eja. Patutnya FARIDAH. Mine pulak patutnya FAREHAH. Hahahaha:D kalau anak aku pon sama jugak aku saman orang tu bhahahaha!


How many siblings do you have?
-satuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D budak gemok only
sebelasssssssssssssssssssss. Kalau kira dengan kucing sekalik T__T


Where do you live?
-Malaysia oh tanah airku. Kekeke;P


Your favourite colour(s).
-purple
Oh soalan paling senang di abad ni wakakakakakakaXD



Still studying?
-pembelajaran sepanjang hayat! Hoyehh!



Do you have a best friend?
-no best friends :D shaye ada banyak kawan terhebat the most gorgeous super duper delicious macam satay nyum nyummm! Apekah?



Do you love them?
-With all of my heart :D



Pop or jazz?
-nasyid :D



Chicken or beef?
-ikan :D



Coke or 100plus?
-icecream soda :D



What brand is your purse?
-tettttttttttttttttttttttttt! Tak ingat kot lalalala;P


How much do you have in your wallet right now?
-cukup untuk belanja dia untuk befday dia semalam tapi dia taknak perempuan belanja. Apekahh? T__T


High heels or flat?
-flat :D high hells bad untuk tulang belakang. Tak sia-sia aku belajar dapat A
sepanjang masa untuk biology wakakakakaXD


Skirts or jeans?
-kain batik :D


Shirt or blouse?
-baju kurung :D


Watch or bracelet?
-cincin belah rotan pleaseeeeeeeeeeee!! :D


Favourite watch's brand?
-Q&Q. the one yang cekgu bagi masa dapat highest mark untuk paper geografi masa form 2. Hahahahaha!


Do you have girlfriend?
-capital S hana a.k.a scya. Hohooo :D tapi dia dah ada orang lain sekarang. Sob sobbbbb T__T



Do you have a boyfriend?
-banyak. Eh, aku kan playgirl. Tettttt!



Did you love her?
-I want to tapi itu cinta terlarang. Huhuhuu! Isabella adalah.. kisah cinta dua dunia. Tetiba huakaka:D


Did you ever kiss him?
-ehh, mestilah! Aku kan playgirl. Tetttt!


Facebook or Myspace?
-http://muqarrabeen.blogspot.com/
Terpomot belog miahahaha:P


What is your dream?
-mimpi kering lalalala;P


Please tag other ten friends of yours:
-zqah ail :]
-ann Anastasia :]
-yatre hayati :]
-jaytea abdul :]
-sidah a.k.a c-dot :]
-encik tikus :]

oh tepuk tangan!! cukup sepuluh yeh aku pandai mengira! Hak hak hakk!
Kalau rajin nak buat sila buat oke. Ku tak kisah pon lalalalala;P




p/s : yang pasal playgirl tu aku tipu jangan percaya oke huhuhuu! Aku punyela baek ni siapa yang pandai-pandai cakap aku playgirl wakakakaXD

sekian ;)

18 comments:

~ Ann ~ said...

wahahhahahahah.. adeh makin banyak tag aku.. tp ni bagus punya, tak mengarot. Ok will do!

cik bunbun said...

@~ Ann ~

haha. sis ann femes sekang sebb tu ramai tag. kekeke;P

klo tanak buat pakse buat jugak. hahaha

Wawa~* said...

bestnyer laaa kalo sume llaki camtu, hahah

encik tikus said...

thanx for the tag.nanti aku cube jawab dengan JUJUR :)

miloicekaw1119 said...

sedap nama cik bunbun...
hehehehehe..

AiZ said...

wah wah wah... jom blanje aqu makan... aqu tak kesah.. haha ^__^
lagi syok.. haha




Jomlah komen entry i pula.. ^__^>>
Jangan susahkan orang yang nak komen entry

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uch.

baguslah *kaki kikis.

cik bunbun said...

@miloicekaw1119

mekasih cik paro ^^
kembang limaplohpat saat. gagagagagaga:D

cik bunbun said...

@AiZ


kekekeke;P
oh tidak malu lalalala:P

rossoneri said...

yang penting,susah nak jumpa lelaki yang 'its okey,i belanja,i dun take woman's money'...hohohooo, lagi dorang suka ada lah kalo perempuan blanja..heeeee...tapi biasanya win win situation lah..hari ni perempuan belanja, esok lelaki blanja..susah nak jumpe lelaki y xamek duit perempuan,kononnya...heeeee

masturah said...

kalau perempuan tak suka lelaki belanja pulak, disebabkan ape ea? :P

zaizax said...

huhu cik bunbun!!
thx ya buat juga tagged sis..

hoo ur mak ibu tunggal...

okok, i have to off0 myself, ari ahd ne ade paper, wish me not to clumsy ahhaa.adioss dear!

sidah said...

hahaha..ok lalink..nnt i cube jwb ye tag u 2...huhu..

shazika said...

hye cik bunbun :)

F U N F A B U L O S I T Y said...

cik bunbun super duper chumel gadis melayu kedua terakhir kot-sebab :
Skirts or jeans?
-kain batik :D
tengok jawapan tuu..haha

Enchaoz said...

gigit kang hehehe

cik bunbun said...

@masturah

sebab tak suke laki tu kot hahahahahaXD entahlaa. bunbun kan single kekekeke

cik bunbun said...

@F U N F A B U L O S I T Y


hahahahahahaXD
ni yang buat bunbun lebih syg pade dex. kekekekeke:P

i lap uu dex:P