Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, May 10, 2010

Jatuh cinta dekat WATAK DALAM CERITA. Perkara biasalah tu kannn? Macam kau orang jatuh cinta dekat adam :D

Sekarang ni memang hot adaMaya ni sampai dah jadik macam satu fenomena lah kan. Yang lelaki tak habes-habes gila bayang dengan maya. Haishoooo. Habis penuh entry dia banyak lisa surihani je. Kekekekeke;P yang perempuan siap boleh berangan nak dapat laki macam adam tu haa. Kecuali aku lah kan lalalalala;P tak kurang juga yang berangan nak ada anak secomel adik mia sara haa yang tu barulah kategori aku hakhakk:D

kenapa aku tak jatuh cinta dekat adam:

1- Sebab aku penyokong Lah V.E haha buleh tak alasan macam ni. V.E dengan ruffedge kan saingan besar dulu hakhakk:D

2- Sebab aku lagi suka SHAROM dari adam hahaha

3- Sebab aku tak suka ramai sangat nak minat dekat adam so aku macam dah terkeluar list hahaha!



Senang cerita, aku malas nak minat orang yang ramai peminat nanti hati aku terluka baek aku layan adi akmal kau orang bukan kenal pon siapa tu :P



Oke jom kita layan tag dari cik ecah dulu. Tag ni aku boleh kaitkan dengan tajuk entry aku hari ni



1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.



Naseb baek aku baru cipta folder kelapan ni hahahaha!



2. Select the 8th photo in that folder.



Sure gamba kelapan? Bukan gamba aku pon hakhakk:D



3. Post that photo along with the story behind it.



Nak cerita apa? Memang bukan gamba aku hahaha! Oke ni gamba search dekat gugel. Tiba-tiba aku teringat yang aku pernah suka dekat ichigo masa aku form 2 dulu. Bila search tetiba jumpa banyak wallpaper best-best so aku save semua yang ada muka ichigo haha lepas tu aku buat semua jadik wallpaper encik misai aku. Sekian :D



4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.

aku tak nak tag sesape yay semua ucap Alhamdulillah dalam hati hahaha!



Baek aku cerita pasal ichigo ni. kekekekeke:P




Aku pernah jatuh cinta dekat ichigo ni haaa cemana tuh. Hari-hari aku berharap yang dia ni wujud kat dunia sebenar aww buleh aii kawen dengan dia lalalalala;P


Seriusly aku tak layan sangat action manga macam naruto, one piece, MAR, full metal alchemist aku layan sikit-sikit Haha. Tapi aku layan bleach ni pon sebab aku terselak-selak budak gemok punya kreko lepas tu aku ternampak KON.




Typical perempuan macam aku = suka tedybear comel haha

hakikatnya KON tak comel pon tapi more kepada tedybear yang ganas T__T





Lepas suka tengok kon baru aku layan bleach ni lepas tu baru jatuh cinta dekat main character dia. Hakhakk:D lagipun permulaan bleach ni memang kelakar buat aku ketawa guling-guling jatuh katil memang taste aku baca benda kelakar ni lalalala;P



Kenapa aku suka gila dekat ichigo :


1- Dia kuat dan nampak macam samseng tapi dia paling sayang dua adik perempuan dia :D

2- Dia lelaki tapi dia tak pervert macam KON. Haha. Apekah?

3- Rambut dia spike! Hahaha. My fevered yawwww! Oren pulak tu rambut dia tapi kalau ditakdirkan aku kawen dengan orang melayu I prefer black.
Haha perlu ke mention kat sini?

4- Dia tinggi dan tough hahahaha:D
typical perempuan T__T

5- Dia kelakar jugak. Oke patutnya aku jatuh cinta dengan pelukis manga ni hahahahaXD


Malangnya aku cuma baca bleach ni sampai part hollow-holow tu je. (siapa tak layan manga ni jangan tanya aku amende tu hollow nanti aku jawab macam resakse apekah?) Bila dah sampai part arankaru aku dah tak layan sebab tak kelakar. Sekarang ni dengar cerita dah tamat dah kan cerita ni? Siapa yang cakap dekat aku tah. dia baca dekat one-manga.



p/s : so guys, tell me. Pernah tak kau orang jatuh cinta dengan watak dalam cerita? Hahaha. Jangan kata adam pliz, tu suami maya kekekeke;P



sekian ;)




hari ni budak-budak masuk matriks o.O

15 comments:

encik tikus said...

Muke beruang tuh macam kau,haha :D

stiffler said...

tak minat anime..
hahha..gila rare..ni first time jumpa girl tak minat adam..styel!!keep it on..owh ya..one more thing miss bun bun..follow me ..ok?

Pipi Muncet said...

hahaha. sharom??
amik lah mika. hahaha

izyani_azahari said...

hehe. xsuka adam eh?
haah lah. minggu ni minggu last. huhu
suka amani!! :D

http://difficulteasy.blogspot.com

Iman said...

saya suka watak cerita adnan sempit, haha !

syue said...

wakakakaakka. tagged rupanyaa XDD ingatkan nak cerita pasal adam tu haa. hehehehe. bunbun, kategori kita same la derr ;D tknk minat adam, nazim othman dh ade. tp nak anak ktorg mcm amani tu. ehem ehem :PP

♥ shiMawar ♥ said...

haha..memang le..skrg ni AdaMaya dh jd 1 kemestian plak..mak sis mmg minat sgt2..sis pn trikut2 wlupn takde le minat sgt.. :p

klu nk cerita ttg jatuh hati kt watak, mahu comment ni jd entri terus..huhu..tp sis selalu jatuh hati pd watak dlm novel..mgkin sbb sis lebih byk mmbaca brbanding menonton kot..

"abes, yg kamu duduk depan tv 24jam smpi bil letrik melambung2 tu ape bendanye..??" mak menyampuk dari belakang..argh..

Weeda said...

hoho..nak taw 1 rahsia x? jangen gelak taw...weeda x penah tgk adamaya..haha..

oenah jugak jatuh cinta kat watak2 dlm cite biasanya dalam cite jepun la..heheh~

norain ishak said...

agak ar jatuh cinta dlm watak dalam cerita.tapi macam aku, aku jatuh cinta dalam watak dalam novel..haha.sebab tu sekejap2 mention nama zain.zain dalam novel baju pengantin mak andam.

cik bunbun said...

@encik tikus

takde maknanye.
hahahahahaha:D

cik bunbun said...

@stiffler


hahaha. me suke lah VE. weeeee:D

cik bunbun said...

@Pipi Muncet

haha. tamao mika tak gentleman. ahahahaha

cik bunbun said...

@Iman


hahaha. style la sis!
kekekekekeke;P
shaheizy sam forever. ahaks:P

cik bunbun said...

@Weeda


HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
rugila tak tengok. syiok habis taw. kekekekeke;P

.Si kEmunCuP. said...

eyh x abes lg la bleach tue..hehe..troskn mnonton, mkin best. me pom nga catch up blik nk keja episod.hhe.