Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, May 8, 2010

Eh kau orang nak tawu tak aku nak sambung belajar dekat mana kenapa macam tak ada orang nak tanya sila tanya sekarang kaunter pertanyaan dibuka:D

Ini entry berjadual

Hakikatnya bunbun masih membuta sedang tidur lagi lalalala;P



Eye bag besauu tu sebab selalu membuta T__T



EH ENTRY APA MACAM NI? :D



p/s : patut aku cerita jelah tak payah tunggu orang tanya pun kan kan kannnnnnn :D saje nak suruh kau orang tanya dulu baru aku nak cerita. Kekekeke;P gedik tak entry ni ahaks:P




Sekian;)

9 comments:

miloicekaw1119 said...

dekat mane cik bunbun??

Arisa Mihashi said...

owhh.entry ini memang gedik. tapi nak tanye gak. sambung belajar katne?

Zqah Ail said...

kahkahkah ..

cite jea lah .. akak dah lme tggu nie =p tggu bunbun cite jea ..

natsumiDyla said...

hai cik bunbun.
baru singgah blog cik bunbun. hehehe.

saya nak tanye, cik bunbun nak sambung belajar kat mane? :D

suliani said...

cik bunbun nk sambung belajar mane???
rase jugak lah nak tau. dah cik bunbun suruh tanye jd tnye lah..buat2 xcited :-)
mane tau tempat belajar kite same..gatall btul (*-*)

ツhʋƨиα ツ said...

HAHA membuta lagi ke ? ;P
nak tau nak tau

btw ; sama la kita eyebag tebal gilaaa haha tapi syeksi okeh lalala

AiZ said...

membuta ke?... apa kata u try memekak pulak ^___^ hihi



komen i punya entry juga ye ^___^
klik kuat-kuat>>Apabila seorang blogger marah

nashue said...

hahahaha....apa lagi buatlah entri tu..mesti orang nak suspen punyer...ahaks

Frodo Baggins said...

owh entry ni membutakan!

hhahhaha


>>___<<