Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, May 6, 2010

The blog will be DELETED! No DOUBT! Eh tajuk bahasa inggeris kunun-kunun macam serius.


Oh selamat tinggal dunia blogging. Selamat tinggal dunia pepelku yang sangat membahagiakan hati. Followers, commentators, readers, semuanya.. bunbun berterima kasih kerana selama ni sudah sudi memeriahkan belog ni. Uhuhhh. Sila nanges oke. Ku dah tak mahu blogging lagi. Semuanya dusta! Menyakitkan hati.



Terima kasih juga kepada yang memberi komen pada entry yang lepas. Ramai yang memujuk. Cukup untuk buat bunbun tawu yang diri ini disayangi. Walaupun kita tak pernah berjumpa, tapi bunbun akan ingat anda semua. Akan ingat bahawa kita pernah bahagia di sini. Mulai esok, belog ini akan didelete.

para rabunan, sila besaukan. hukhukk


Sebelum tu, cik bunbun nak mintak maaf kepada semua sebab aku dah tipu kau orang! Muahahahahahahahahahahahahahaha! Ohh over sudah T__T kekekekeke;P



Memang aku dah delete belog tapi bukan belog ni. DAH DELETE. Betulkan grammar kejap. THE BLOG HAS BEEN DELETED! Uhuhh. Bukan belog aku yang jiwang-jiwang tu yang kene delete. Tapi ni belog namber tiga. Hahaha. Ohh, aku ada tiga belog rupanya T__T. bhahahaha!



Nah bukti kalau tak percaya aku ada tiga belog. haha. Jangan besauukan gamba ni oke. Aku malas nak censoredkan bhahaha! Kalau kau orang besauukan habis kantoi ayat geli geleman aku wakakakaXD oh macam menarik jeeee bila besaukannnn. Kekeke;P meh aku lempang dulu baru boleh besaukan huakaka:D




Blog ni cuma untuk bacaan incek si dia pada zaman dahulu kala. Hek elehhh. Zaman tengah angau-angau dulu, lautan api sanggup ku rentas, lautan jerung sanggup ku renang, belog untukmu sanggup ku buat jugeeeeee. Hakhak:D serius belog ni tempat aku taip surat cinta T__T hahahaha! Oh sekarang dah lupakan incek si dia tuh. Hoyehhh!



Belog ni memang takdepp siapa tawu. URL blog pun kami bertiga je yang tawu. Aku, dia dan Allah :)




Gedik tak URL BLOG ni? Huakakakaka! Gedik oke! Letak nama aku dan dia kunun kunun romentiklah. Oi boleh belahla bunbun wakaka:D buleh carik belog ni sekarang oke sebab aku dah pun delete. Ahakhakk:D


Password dia pun aku boleh bagitawu kau orang. Nak tawu? Uhh password pon gedik jugak lalalalalala;P aku guna password STAMUDM11. Caitt! Ingatkan gedik sangat tadi. Hukhukk. Boleh buat entry lain cerita pasal password ni. Hakhakk:D


Credit to amiratullyana sebab ajar bunbun cara nak delete belog. hukhukk.:D




Belog yang ada puisi-puisi jiwang tu pulak aku dah hide kan. Bhahaha! Kiranya kalau orang bukak profile aku cuma akan nampak satu belog je la:D




Apa yang terjadi pada aku sampai aku emo sangat pada entry yang lepas?


Betul nak tawu ni? Hahaha. Serius kelakar bila fikir-fikir. Apesal la aku boleh nanges benda simple simple haihh. Cengeng! Huakaka! Tapi sebenarnya bila aku fikir-fikir, memang aku boleh nangis lagi. Hukhukk.



Aku emo sebab, hari ni befday DIA.
Aku dah bajetla nak jadi orang yang first wish.
Sekalik dia kata “uh kau orang second” Huwaaaaaaaa!!!
Aku tanya la siapa first.
Sekalik dia jawab “uh tak sangka 1st luv aku” huwaaaaaaaaaaaa!!
Aku dah nangis pon at that time. Hahahaha. Sumpah kelakar!
Tapi sampai sekarang masih sedih lagi sebenarnya. Huhuhuuu!



Why do I really care to be the first?
Because I’m crushing on you
More and more each day

*cukup kecik kan aku taip lalalalala;P*



Sumpah sayang belog pepel ni! Hasrat hati nak terus berblogging hingga akhir hayat. Nanti anak-anak pun boleh baca. Oke insyaAllah! :D hakhakhakk!



P/s: tergelak-gelak aku baca komen kau orang dalam entry lepas plus terharu. huwaaaa! sayang kau orang muah muahhXD



Sekian;)

15 comments:

encik tikus said...

hahaha.ade jugak blog tok CAAn ?

adehhh,klaka lah kau,buahaha :D

nughul said...

alahai bunbun..sian kat kmu..takpe kumbang dukan s0wang..huhu

farhana afri said...

hush..!! saspen jer... aagagagaa~

zida said...

ko delete blog, aku terajang ko. siap! hahahaah

maisyara Pot! Pot! said...

cehhhhhh!!! baru nak pujuk jangan stop bloggin. hahaha.. tak jadi nak pujuk. xD

lagi pun, tak puas meneroka n mengikut ur blog dehhh.. :)

♥ shiMawar ♥ said...

haha..1st of all, sis nk wish CONGRATS sbb brjaya mncetuskan situasi yg agak kontroversi tatkala mmbaca intro entri ini..caya la bun2! ;)

siap ade 3 blog ek..bek bun2 check betul2..ntah2 ade lg blog lain yg dicreate tanpa sedar ke..haha.. :p

nape bun2 sedih bila xdpt jd org pertama..?takpe le dear..mknanye takde rezeki..so patutnye bun2 kena rebut utk jd org terakhir yg wish..baru le ilang sedih tu..so, pasni jgn sedeh2 k.. :D

NuR said...

heheee....aku da taw ko takkn delete belog ni pasal ko sayang aku kan?kan? hahaaa..*tetibe jer..

KaiZeN SHiNoBi said...

wades..

sentap habes tuh.. ahaks

Shukor said...

ermm..rajinnye smpai blog de 3 skali~

Aqeel said...

pehhh header cantik takkan nak delete blog kann ! tak mungkinnnn!!! xD

psychopath said...

ala delete jela. plizzz.

ielamorry said...

Hoho. I have a blog about my ex too to b honest. Hohoho. Tp cm syg gila nak dlete. Tp byk kali gak plan nk dlete, tp sudahnya msih ada smpai skrg. Hoho.
With ex 5 thun, n the blog pun umur 2 thn n dh break almost 8 month, dah ada bf bru pn, tp cm syg nk buang blog tu. Hoho.

Eh, tetiba cite kat sni. Lol.
Tp tapela. Coz its private pn, tp kdg2 cm bslh plak kt bf nw. Ke tak salah pun kalau msh syg knangan tu? Ke salah? Hoho. Knpius. =_="

NiZaM Limited said...

feracaan tu sbnrnye PERASAAN ke?
kalo btol mmg gedik pon name bloG tu..wakaka..
bnyk bloG bunbun..larat ke jaga bnyk2? =p

'AQILAH said...

ceh tajuk...heee

syahira ariff said...

agagagaga
'is this love'?
ayoyoyoyo
bunbun ka nie??
tacaye tacaye
>____________<
hahahahahaa