Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, May 23, 2010

Agak-agak perlu tak bawak peti ais? Aku perlu peti ais la rasanya. Iskkk T_______T macam tak nak pergi rasanya huhuu!

Entry tepat pukul doblas tengahari


Maksudnya aku tak pergi mendaftar ke PASUM la neh. Hohooo. Sempat lagi menulis entry hahahakkk.


Kau mimpi basah ke kering bunbun wakakakakaXD


Oke setop! Ini adalah entry berjadual. Ku tak sempat bermimpi pon sob sobsss.




Kalau anda membaca entry ini pada kala ini, maksudnya bunbun telah lama tiba di UM. Mungkin sekarang di dah siap daftar-daftar semua. Tak pon dah siap unpack barang. Kalau nak lagi sedapkan hati, mungkin sedang mencuci mata mengusha jejaka jambu di UM wakakakaka. Gatal nokk pompuan ni haihhh T__T



Oke check list kejap.

Katil (dah bawak)

Lemari (dah bawak)

Mesin basuh (dah bawak)

Dapur tambah tong gas paling penting (dah bawak)

Peti ais (dah bawak)

Hati dan perasaan (teeetttttttttttttt!)




Vavavavavava! Oke setulusnya aku tak bersedia lagi. Hahahahahakkk. Ape benda tah aku ni. Semua orang eksaited nak jadi pelajar U. aku tak pon. Aku nak kaweeeeeeeeennnnnnnnnnnn!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Hahahahaha. Malangnya takde siapa yang nak terpaksalah ku sambung belaja sob sobbsss T____________________T



Tak bersedia? Kekekekeke. Semua last minute ni. Shopping stok makanan last minute padahal ni yang paling penting hahahakkk. Packing barang pon last minute. Huhuhuu!




Nah aku malas nak rotate. Daripada aku sebuk nak rotate gamba ni baek aku isi borang pendaftaran aku yang kosong-kosong lagi tu. Aku angkut banyak ni pon lemari aku penoh lagi. Hahahakkk. Mungkin aku patot angkut je terus lemari tu T__T bhahaha!



Masa aku taip entry ni tepat pukul 4.48 pagi. Hahahakk. Oke aku belom tido lagi. Sebab? Menghabiskan masa-masa terakhir bersama encik misai a.k.a laptop. Hukhukk. Sempat merendek dengan aus. Hahahakkk. Aus, kau keji. Hahahahakkkk.



Aus memang menggoda aku.


Katanya;

Wireless dekat UM tu lagi laju dari streamyx. Hahahahakkk.

Goda aku suruh bawak laptop. Hahahaakkk.

Siap boleh bagitawu password dengan username sekalik. Aku bagi sebelas jari kaki dekat kau aus. Hahahahakkk!





Kawan-kawan aku semuanya rela tak nak bawak. Aku, kalau ikotkan hati dah seludup laptop tu haha boleh gitu? Mak aku tak bagi bawak sob sobbbss. Katanya sebab nanti aku tak belajar. Haihh. Rahse nak bagi teruk-teruk je keputusan exam ke. Nanti mak tanya, aku jawab sebab takde laptop wawawawawawa. Bijak! XD



Takpe-takpe. Aku tawu mana ada orang rindu aku pon. Cececececehh. Menyampah tak? Hahahaha siapa menyampah maksudnya dia yang rindu tu kekekekekeke:P




Kalau rase rabomm sila besaukan. Kekeke:P


Laptop tu satu la yang buat aku tak bersedia. Ada banyak lagi ni sebenarnya. Aku taip laju-laju kau orang baca laju-laju tak payah tarik nafas oke tak? Awek encik si dia dekat UM pompuan yang dapat lelaki yang aku suka dulu dekat UM pompuan yang disukai oleh orang yang aku suka pon UM hahaha. Luka lama berdarah kembali wakakakakaXD



Boleh tak pejam mata je kalau jumpa diorang lalalala:P *kejam* aku harap tak terserempak pon dengan diorang amin! Cepat amin! Aminnnnnnnnnnnnnn! XD



Lagi satu, IMAN BUSUK pon ada jugak. Wakakaka. Dulu entry aku penuh mengutuk iman ni je. Sekarang ni, iman macam sebosh dengan awek dia. Aku pon malas nak peduli dah wawawawawa. Yang tak beshnye, dia macam tak suka nak stuck dengan aku dekat UM. Harhar. Naseb baek kau dah nak fly mesir dah iman. Babai iman. Babaaaaaaaiiiiiii. XD



Naseb baek ada gurl ni. Aku kenal dia masa pergi interviu JPA haritu. Lepastu add dekat facebook. Lepas tu still kawan sampai hari ni. Sayang youuu nadiaaaaaaaaaaa. hahahahahaXD ada macam bau-bau lesbian tak gagagagaga:D






Doakan oke

Bunbun senang make friends

Bunbun senang belajar

Bunbun TAK rase nak syiok dekat orang lalala:P

Bunbun fokus belajar tak fikir cintun cintan kekeke:P





Yang ni pulak the person yang aku pergi meeting tu punye XD gedik tak nak letak dekat sini? hahahahahahaXD


Aku sedih sebab jauh sangat uitm pulau pinang kekekekeke oke gedik! Setop huhuhuu! XD mesti dia carik awek kat sana nanti. Aku pulak gigit jari dekat sini sebab soker dia wakakakakakakaXD oke dah. Why so gedik? Iskkkkkkk T____T. biarlah dia nak carik awek pon. Hahaha. *sedih*


Sekarang faham tak kenapa aku kata belom bersedia huhuhuuu!




Naseb baek ada beg pepel baru beli ni hahahahaXD oh my remedy! Peminat pepel sekalian, sila jeles wakakakaXD



Beg mekap kaler pepel buat jadik pencil case style ke hape layan je lah sebab pepel jugak weeeeeeeeeeee :D



S for ehemhem ehemmmmm! hahahahahaXD Aiyooooo angau ka pompuan ini vavavavavavava :P



Haaaaaaaaaaa, cukup panjang tak entry ni? Aku memang soker dera orang baca entry aku panjang-panjang miahahaha.



Oke semua, babai. Sob sobbbss. Terima kasih kerana menyokong bunbun selama ini. Tunggu jelah aku apdet. Kot kot aku curik-curik guna laptop rumet ke. Haha. Rumet pon tak tawu siapa wakakaka. Oh sila doakan aku dapat rumet yang baik plus dia ada laptop tak kedekut bagi aku pinjam wahahaXD




Sekian :’)






Eh tanakkkkkkkkkk..




Nanti aku rindu belogg!




Tanak sekian lagi…




Iskkkkkkkk. Sedihnye…




Macam nak pergi perang ni……




Bunbun, pergi mati sekarang wakakakakakaXD






Oke sekian T____________________________________T

18 comments:

naz said...

bunbun kuat bun

Kim said...

Tahniah cik bunbun!!!~ best taw masuk U! ala-ala cm dalam Dunia Baru. hee jaga diri taw nanti dekat sana. ingat Allah and Family and yang tersayang. ehem. hee.

Zqah Ail said...

kesiannya x blh bw laptod ! =p

x pe ade mase 6t pergi laa library update blog (bknnya bace buku .. haha)

bestnya dah dpt msk u .. akak lmbt lagi =.=

tahniah bunbun .. (n___n)

@ien_R@z said...

selamat datang ke UM n KL.. hahaha..
kita berjiran la nti.. muahaha...

but.. im not in Um.. sebelah jer.. ngee.. nti selidik yer apa yg ada kt sebelah UM tuh.. miahahaa...

okeh2.. guk lap ya cik bunbun! nti kita outing g mid same2 yep?? ngeh3 =P

Yatre Hayati said...

wawa...bunbun..good luck..belajar rerajin..jgn main je..

ツhʋƨиα ツ said...

oh cik bunbun.
msti rinduuu ur post !!

blaja elok elok okeh !!
best of luck ~~

Aus MeLankoLik said...

Hahahahak , tacing lebih la kau , hahahahak . aku tak keji ok , hahahak . ala , lame2 nanti ok la tu , hahahak . selamat datang ke UM , hahahak .

cik paro said...

belaja rerajin ye cik bunbun...
cantik beg,,
pinjam boleh??

purplish.pink said...

weh!! ske purple jgk ke. ciss, sgt takk jeles!

btw, nasehat beta y penah dok pasum ni, jgn bawak laptop. nnt tutorial takk buwatt. haha. pecayelah ^_^

Encik Tikus said...

wahh,kau tau ek ic si F tuh,hahahak

Nemo said...

bunbun dpt asasi sn hayat ye?

smpaikn slm kat madeeha . haha .

beliau sn hayat jgee ~

amalina sahaja said...

haha goodluck eh awk.
eh btw,senior sy dgn abg encik beliau sy,ada dekat UM.
haha semoga berjumpa dgn mereka :D

♥ shiMawar ♥ said...

hahahaha..tipah tertipu rupanye..igtkn bun2 mmg tak nak gi UM tu.. :p

huwa..............mencik le tengok pic sume barang yg kaler ungu tu..tak suka..tak suka....jeles giles...!!!!! (T___T)

nway, slmt menjadi student semula syg..belajar rajin2 k..u will njoy ur campus life..trust me! :)

maisyara Pot! Pot! said...

isk.. iskk... nk tompang bahu boleh? nk kesan2 hingus bagai.. wakakak.. dah start masuk U? jeles yeaaaa... mai ngah tggu waktu nk masuk ni. tapi bukan U la erk. tak cukup cerdik nak masuk U. wakaka.. xD


wei! aku rindu ni. :P

Papa meow said...

Salam, belajar rajin2 cik Bunbun, kami doakan dari jauh, harap cik Bunbun sukses selalu aminn...

zaizax said...

awwww melampau kamo nak bawa peti ice, katil semua tu..asal tak je hangkut satu rumah pergi..ahhaa

selamat study dear cik bunbunn!
patut la diam

mizzura said...

wah nak masuk UM yer...nanti sampai sana jangan jadi culture shock(mcmlah dtg dr kg yer)..jatuh bangun sendiri(dah tentulah) & jangan lupa tulis surat yer.. haha :-)

zaza said...

Ada TAG untuk Bun bun.. sile ke belog akak zaza dengan kadar segera..