Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, May 9, 2010

Ada orang masuk meminang aku wehhh! Hantaran limaplohpat dulang wehhhh!!



Perlulah buat muka sedih kerana dipinang oleh bill gates. Hukhukk. Aku tak cintakan dia walaupun dia kaya. Huwaaaaaa T____T lagipun Bill gates bagi cincin plastik je wehh! Muat pakai dekat jari hantu pulak tu Haiyoooooo! Cipulus komulonimbus punye bill gates. wakakakakakakakakaXD matik aku kalau bill gates faham bahasa melayu bhahahaha!


Entry nak propa je lebih hak hak hakk! Siapelah nak dekat aku sob sobbb T__T


Ohkeyy, selain cincin, bill gates juge memberi hantaran seekor lembu hitam betina bertanduk kecil. Aku dah kata bill gates ni cipulus. Ape daaa bagi lembu bhahahahahaXD


Tag dari sidah :]





1. thanks n link the person that give you the cow

terima kasih sidah sebab bagi aku lembu yey boleh main dengan dia masa buhsan nanti yey!

Dear sidah, aku sayang kau sidahhhh! bhahahahaXD
Tiba-tibaT__T


p/s: cepat belanja aku wayang seketul lalalalala;P



2. give this hantaran to any 7 blogger

- asada Ryutaro :]

-numeeqah :]

-syafiq kadiran a.k.a chuck :]

-Nanad :]


pilih random je sila buat kalau belom buat. Kalau malas tak nak buat pon ku tak kisah lalalalala;P eh cukup tujuh kan tu? Yey ku pandai mengira :D



3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat hantaran dari orang kaya kg sepening lalat

Ah tade tade. Benda ni bill gates yang bagi ohkayyy. Sejak bila bill gates tinggal dekat kampung sepening lalat pon aku tatawu hehhh T__T



4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tgk tv.

Sahur/ sarapan :]
Makan tengahari :]
Makan malam/bukak puasa :]

HAHAHAHAHAHA! Eh Lawak ke?


5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan

bihun keras macam dawai
Mee pahit rasa kapur
Nasik goreng lekit-lekit euuuuu!

Oh lauk dekat dewan makan masa zaman sekolah miskin dulu T__T


6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK

Entah. Tiba-tiba aku dah tak layan fesbuk hahahahaha!



7. Bagitau camne anda berjumpa spouse or pakwe or makwe

Masa tu aku tengah bertugas nak bunuh hollow. Tengah nak bunuh tu, tiba-tiba ada mamat hensem rambut oren boleh nampak aku. Ehhhh, manusia mana boleh nampak aku kan. Tanpa di sangka-sangka, manusia rambut oren tu serap kuasa aku dan bunuh hollow tu. Aku pulak jadik terkontang-kanting tak boleh nak balek ke soul society ke ape tah nama tempat tinggal aku tu sebab power dah takde kan. Lepas tu aku pun terpaksa tinggal dalam badan palsu dan duduk dekat rumah mamat rambut oren dan akhirnya aku kawen dengan dia yeyy!

HAHAHAHA. Cerita bleach T__T
Berangan jadik RUKIA kawen pulak dengan ICHIGO. Bhahahahaha!




I lappp yuuuuuuuu ichigo XDD



Oke habes bill gates aii marah nanti kekekekeke;P

Sekian ;)

12 comments:

Alynn Notnot said...

x sabo nak kawen dah ke bunbun :))

cik bunbun said...

@Alynn Notnot

macam tulah nampaknye. kekekekekekeke;P

ASaDa RyutaRo said...

cik bunbun...

kite dah buat da.. meh tengok jwpn kat sini.. hehe

lembu wasiat, makan makanan pelik

syue said...

ingat betul2 td. yelaa, bunbun dh pakai cincin kan ;) nanti jgn lupa jemput ye. hihihhii

QaRaMi HasHim said...

bunbun ni lawaklah..
nnti ada org meminang btol2, baru tahu... hahaha

btw, jom la singgah blog terbaru saya
http://malaysianhotblog.blogspot.com

saya memerlukan sokongan anda semua.

be my follower k..

izyani_azahari said...

hahaha. bill gates?? :D

NiZaM Limited said...

wahaa..i dont like ichigo, but i loves kuchiki rukia. comey je tp garang..i like.. kehkeh..

psl blogroll tu kalo xluar xpe la. nk buat cmne kn. hehe..

Sherry said...

nice cow!

check out contest http://thatblog4me.blogspot.com/2010/05/happy-mothers-day-contest_08.html

cik bunbun said...

@syue


hahaha. ITU MESTI. hakhakk:D mesti nak tengok nazim othman datang my wedding. HAHAHA:D

cik bunbun said...

@ASaDa RyutaRo


haha. dah tengok da asada jejaka kacak. hohooooo :D

cik bunbun said...

@QaRaMi HasHim

haha. klo betul memang best yayyyy!!! muahahahahahahaha.

oh daku gatal nak kawen lalalalala;P

cik bunbun said...

@NiZaM Limited

hahaha. aiyoo. memangla. klo nizam minat ichigo itu gay namenye. hahahahakk!!

uh btw, if u like rukia. meaning that u like me wohaaaaaaaa:D

ahaks;P