Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, April 29, 2010

Tag dari cik ecah yang rock :D – tag yang sudah dua minggu kalau tak silap. Kekekeke;P

ini gambau hiasan. sekiannnn :D


entry kedua untuk hari ini dan masih berkisarkan tentang tag. Agagagagaga:D apekah?


Terima kasih cik ecah untuk tag ini. Yehawww! :D bersedialah untuk ditag semula! Wakakakakakakakaka! *gelak kejam;D*



1. 3 names in your message inbox.

017672**** (aku tataw kenapa aku tak save namber dia. Lalalala;P)
Betey @ cik ebby ku shayang. Muah muahh! Sayang kau;) tehehehe
Rahmat ngok @ budak gemok. I HATE YOUUUU. Muahahaha:D



2. Your main Ringtone.

Henset aii murah ade ringtone lagu kanak-kanak riang jerp. Hahahakkk! Paling best pun ada bunyik lagu gong xi fa cai. Muahaha:D



3. What u did at 12 last night?

bermanjaan di telefon rumah. Hukhukkk. Naek lagi bil telefon rumah. Lalalalalala;P



4. Who was the last person you went out with? where?

madi shayangggg :D Sunway pyramid. Festaim pergi sunway pyramid selepas enam tahun yang lalu. Hukhukkk!



5. The colour of the T-shirt you're wearing now.

kelabu taik itik. Hahahakk!

Kejap nak tanya. Kenapa kelabu dikaitkan dengan taik dan itik? Siapa dapat jawab aku bagi gula-gula kopiko sorang sebijik. Hahahakk!



6. The last thing u did.

tekan huruf dekat kibod. Tekan backspace pulak. Tekan space. Tekan enter. Tekan tekan tekan. Aku menaip perkataan TEKAN menggunakan kibod. Agagagagagaga! :D



7. 3 of your everyday favorite items.

bantal busyuk kaler biru. Heeeee:D
Comforter kaler biru. Hehehehehehehe:D
Remote contol tv kaler biru. Muehehehehehehe:D



8. The color of your bedroom.

Biru.
Uhukkk. Kenapa takdepp element pepel ni! Huwaaaaaaa :((



9. How much money in your wallet now?
Adela cukup nak belanja bakal suami. Oppsss! Lalalalala;P



10. How's life?

Great! Lepas melihat hidup ini dari perspektif berbeza semuanya nampak cantik. Yehawwww! :D kadang-kadang bila selalu melihat dari depan, mungkin sudah tiba masanya untuk melihat dari sisi pula. Hohhh! Nak mula dah kelas falsafah aku ni. Muahahaha:D


11. your favorite song.

ermmmm. Tatawulah. Banyak dan berubah mengikut mood angin kus kus auu. Tapi sekarang aku rindu nak nyanyi lagu ni.

Tengku ampuan jemaah
Maahad kebanggaan kami
Teguh indah ia berdiri
Seindah namanya

Lagu sekolah aku. Hahahakk! Ohhh rindu sekolahhh :((



12. What will you do next weekend?

Kenapa tanya? nak belanja aii wayang dua ketol ke? Hakhak:D



13. When was the last time you saw your mum.

Baru kejap tadi. Uhukhukkk!



14. where is she now?

kat bawah. Dengar suara dia bercakap dengan kucing. Hahaha! Oh mak ku :D



15. when was the last time you talked to your parent?

“mak.. mana kamus?”
ohh aku nak jawab tag sampai kena bukak kamus sebab ada word tak faham T___T bahahahaha!



16. Who is the last person that talked with you last night?

hehehehehehehehehehe :D adelahh. Kalau bagitawu habes kena bahan nanti. Uhukkk;P lagik lagik kalau encik tikus kurus kering tu tawu. Ahaks! ;P



17. where did you have dinner last night?

depan tv. As always :D dengan mak sekali. Hahahakk!



18. The last surprise you got.

kena tipu yang diri ini disayangi oleh encik si dia. Tapi sebenarnya tidak pon. Uhuuhh! Sangat seprais oke! I HATE SURPRISE :((



19. Last thing you borrowed from your friend.

duit? Errr. Eh kejap. Manade pinjam. Diorang belanja. Yehawww! Ni yang best ada kawan-kawan kerja tapi aku cuma tanam anggur. Muahahaha.



20. Who is your bf/gf or husband/wife?

kurosaki ichigo. Hahahakk! Dari dulu aku nak kawen dengan ichigo. Bahahahaha! Pengaruh komik sila paham lalalala:P



21. what do you feel now?

kenapa tag ni panjang sangat.



22. wanna share with who?

siapa yang tengah baca tag ni. Hei panjang betol tag ni kan? Bahahaha!



23. who knows your secret?

Cik ebby shayangggg :D



24. they keep your secret?

entahlahh. Ku tidak tahu. Si ebby tu muleh percaya ke. Hahakk! Matik aku kalau dia baca ni. Uhukk;P



25. Are you angry with someone?

yeaaaaap! Siapa berani tak bagik aku guna brodben! Memang aku mengamuk ni!!! Hohhhhhh! Sapa lagik kalau bukan budak gemok tuh huhuhuu!



26. what do you order at McD?

shaya tak makan di mcD. Shaye peminat KFC. Sebab bakal suami shaye kerja sebagai manager di KFC. Tettttttttttttttttttttt! ;P siapa nak makan KFC percuma cepat buat baik dengan aku. Wakakakakakaka! XD



27. The last time you felt so sad..

empat bulan yang lepas? Aku menangis di bawah hujan lebat kerana terlalu kecewa. Hahahakk! Sungguh dramatis diriku ini lalalala;P kini tidak sedih lagi dengan dequadin! Apekah? :P



28. mahu tag?

siapa rajin dan takdepp idea nak hupdet belog sila jawab tag ini. Hahahakkk! Kalau busy jangan buat. Nantik jadik macam aku. Kes tag bertimbun timbun. Aii ni dahla sebuk nak bagi anak-anak dengan laki aii makan. Tettt! Kemas rumah basuh baju laki. Tettttt! Tulung laki buat keje opis. Tetttt! Bahahahaha! :D




okeeeee.. next tag pleaseeeeeeeeeee.. ohhhh! Ada lagi… @___@ nak pengsan dah jawab tag ni. Hohooooooo!



Sekiannnnnnn!!!! *hei marah nampaaaakkkk. Ekekeke;P*

12 comments:

encik tikus said...

wehh,siott je cakap aku kering.
aku kurus je laaa,kering xd..
aku mcm taw je org nye
buahahahaha :D

Sylarius said...

Kenapa kelabu dikaitkan dengan taik itik? Sebabnya ialah;

Itik berak keluar taik kaler kelabu.

NuR said...

hakhak..penat aku scroll down aw...
panjang tak hingat:D

bunbun....aku sayang ko..hakhak (*xde kene mengene)

Fasya Abdy said...

saye nk amek la tag ni..hihhi

syahira ariff said...

hahahaha,cian kat bunbun
byk sgt kena jawab tag
rasa cam bersalah plak pena tag cik bunbun
huhuhuhuhuhuhu
sori tau sayang
kalau ta jawab pun sya faham
=]

cik bunbun said...

@encik tikus

memang kau taw pon sape. ekekekeke;P

cik bunbun said...

@Sylarius


ohhh. baru ku tahu. hahahaha

cik bunbun said...

@Fasya Abdy

sila-sila. kalau nak tulung buatkan yag laen pon xpe. hahahaXD

cik bunbun said...

@NuR

aku sayang kau jugeeeee. eh macam dalam lima kali sehari ko dop ulang kata2 cinta. hahahahaXD

cik bunbun said...

@syahira ariff

haha. tadelah sayanggg. suke je kamu tag:))
eh kamu pernah tag ke? haha

Enchaoz said...

yeayyy!!! bun!!!!!!! bun!!!!!!!!! hehehehe tq jwb tag nih hehehe XD

budak_yg_cumel said...

cik bun bun... cmner ko tag ha? nk join ar... nk mrapu cm ko gak.. hahaha