Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, April 29, 2010

tag dari CIK ANN YANG CHUMEL dan tag award dari CIK BELLA RAINBOW A.K.A BELLALAVISTA – tag yang dah sebulan tertunggak. Hak hak :D



oh voila. Hari ni kita jawab tag sajerk oke. Miahaha:D banyak sangat tag bertimbun malas nak buat. Hakhakk! Terbawak-bawak bad habit yang suka menangguh homework masa sekolah dulu. Agagagagaga:D


tag pertama untuk hari ini dari cik ann. Terima kasih banyak :D sudah sebulan lebih rasanya tag ni berhabuk dalam folder aku. Bahahaha!



1-siapakah diri anda di rumah?

seorang anak yang pemalas. Seorang adik yang annoying. Seorang kakak kepada adek-adek kucing yang penyayang. Dan seorang bunbun yang sebuk memikirkan belog doplohpat jam. Hohoooo! Aii adore my blog. Yehawww! :D



2- siapakah diri anda di samping rakan?

seorang kawan yang gila gila tapi hatinya tetap baek. Ececececece:D sila paham pompuan ni takdepp sape nak pujik lalalalala;P


3- 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai

seorang driver peribadi
Kad kredit tanpa had
Suami berpangkat dato’
Gaji lima angka tapi kerja goyang kaki
Anak Sembilan orang. Hakhakk:D

*uhh bila aku nak kawen dengan orang kaya ni. hukhukk*



4-siapakah nama pasangan anda?

Ohhhhh. Shaye single lagi.



5- ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda.

Kalau awak suka shaye boleh terus masuk meminang



6-bila tarikh anda couple

bukan apa, baek kita kawen terus



7-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

kita kena elakkan maksiat.



8-lagu tema cinta anda

Buat hape bawak shaye keluar pegang pegang tangan lepas tu tak kawen pon



9-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?

Kesimpulannya, shaye single dan sila masuk meminang. Wakakakaka:D



10- tag 10 rakan yg lain

siapa rasa dia ada pasangan sila buat tag ini. Hohooo! Kalau single jangan buat. Nantik jadik macam aku jawab bodoh bodoh macam ni. Hakhakk. :D



oke next tag pleaseeee :D


-------------------------------------------------------------


ehem ehemmm! Testing batuk kejap. Uhukk! ;P



arakian, anugerah AIM 17 ini dimenangi oleh bunbun yang kiut miut sekali lagik dan telah pun mengalahkan Dato’ siti nurhaliza buat kesekian kalinya. Huha huhaa buha buhaaa gugaa gugaa! Innadei! Sudah gila ka bunbunnnnXD Hakhakk!:D





Ohh sungguh cantik award ini. Didesign oleh cik bella sendiri. Yehaww! Suka! Suka! Suka! :DD

tag 10 person to receive this award

ku sungguh malas untuk berfikir. Setelah empat bulan tidak bersekolah otakku sudah berkarat banyak kerana tidak digunakan. Segala cosine rule, sine rule sudah ku lupa. Apekah itu plasma membrane pun ku tidak ingat. kredit debit apetah lagi. Sejak bila aku belajauu akaun pun tak tahu. Miahahahaha! Harap maklum yawww!


Oke, sebenarnya aku nak bagik dekat semua orang yang baca entry ni. Tapi macam takdepp sape nak ambek je. Hukhukkk. Aii sedauuu aii siapa. Takdepp siapa sayang aii. Hakhakk! :D



So, let’s make a simple list oke yang kunun kunun simple.



Zqah ail – nur hayati – zh-ena – bedah – amie – syuenazim :P – syiera a.k.a capital S hana – encik tikus cicak kuben:P – joyah - nur a.k.a kaer – embun d tengah malam – cik paro – shimawar - ann – mizzura – peah – cik ecah – ana cumil –siapa-lagi-ku-tidak-ingat- BAHAHAHAHAHA!



Ohh. Otak bengong sudah. Kekekekeke;P siapa rasa dia kacak dan cantik boleh ambil award ini. Dan sila beri kepada 10 orang juga. Yehaww!



p/s: buleh tengok award laen yang tercampak dekat tab AWARD tuh. Semua award ku campak di sana. Hak hak hakk!


Oke beboiii. Bunbun nak sambung next tag pulokkss. Miahahahaha!



Sekian;)

2 comments:

NuR said...

err..nak tanye,,nur a.k.a kaer tu sahper?? :D

cik bunbun said...

@NuR

nak penyepak ke penumbuk? haha