Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, April 8, 2010

Tadew lampu tadew kipas. Cik bunbun maafkan ENCIK MISAI dan CIK BULU MATA. Voilaaaa;)



Hei aku pon tak pasti kenapa aku asek nak menyebut voila voilaaa ni. Ahahaha:D cistapodahhh. Tetibe word tu keluor dari kiri kanan otak aku. Haishhh. Gian jugak nak menyebut voila voilaaa. Hahahaha:D gila sudahh T__T. aku tak paham kenapa acap nak pertikaikan word yang aku gune tuh. Hei suke hatik akulaaaa. :DD



Eh kejap, ade orang pernah gune ke word voilaa tu? Mungkin aku terbace dekat belog orang lain sampai terikot-ikot tanpa sedar. Errr. Kalau bukan copyright sesiape, aku nak chop VOILAAA tu jadik mine oke takkkk? Miahahahahahaha:D voilaaa voilaaaa. Aku tataw kenapa aku suke sebot. Tahahaha:D


Buleh jugakk aii bagik name anak aii nanti macam ni ;

PUTERI VOILA BINTI PUTERA ASHRAF AL-MANSYUR.

SITI NUR VOILA BINTI ROMEO AL-MANSYUR.

SYARIFAH NUR VOILA BINTI SYED FIRDAUS.




Hahahahahahahhaha! :D. Woii. Kejadah name anak camtu hehhhh. Nama bapak kepada anak aku tu dah oke dah. Haha. Gian tengok cerita BILA MUSANG BERJANGGUT. T__T. yang SYED FIRDAUS tuuu kau orang jangan tanye siape kahkahkahhhhhh :D. ENCIK TIKUS kau jangan mandai-mandai buat fitnah. :P


Kalau nama anak lelaki ponn boleh jugak ghasenye. Macam ni;

RAJA MAMAT VOILA BIN BILL GATES ABDULLAH.


Sah, fail bagi nama anak nanti. T__T hahahahahahahaha. Berangan pulak nak kawen dengan BILL GATES. Wakakakakakaka:D Suda suda merepek tuuu bunbunnnnnn XD


Yang ini bukan VOILA. Ini ROBINHOOD. Awwww! Comel lah kauuuu. Ngase nak tarek misai kauuuu. Ahahahahaha:D

-----------------------------------------

Yang atas tu baru pendahuluan. Baru nak masuk main point ni. Wawawawawawa:D


Oh ye, siape duduk area dekat rumah aku? Haha. Rumah aku dekat tetttttttttttttt! Ouchlaa. Rahsia disitu. Kihkihkihhh:D malam tadik blek out. Wuwuwuwuwu. Dalam pukul 2 setengah pagi gituuu. Haihhh. Dah la aku sorang je belom tido. Err, saya bukan takot gelap oke. Saya cume takot sunyi. Heeeeeeee:D


Bila blek out malam tadik buat aku terfikir. Masa-masa macam ni la encik misai yang buat hal kebelakangan ni dan cik bulu mata yang aku dop campak campak tu bergune jugak untuk aku. Hahaha. Pasal mereka tu beroperasi menggunakan bateri T__T. hei nampak sangat kufur nikmat aku ni. Hakdehh.


ENCIK MISAI = laptop yang selalu hang kesayangan:)

CIK BULU MATA = henset cikai kesayangan :)




Performance Encik misai mase blek out memang bagus. Takdepp hang-hang ke. Cik bulu mata pulak sumbangkan torch light yang paling berharga. Sila faham henset murah ade torch light kat hujung. Kahkahkahhh:D buleh jugak aku nak turun bawah dapat jugak suluh-suluh anak tangga. :D


PENGAJARAN daripada cerita yang bukan cerita pon sebenarnya :


Lihat sekeliling dan perhati siapa mereka yang selalu ada untuk kita walaupun mereka selalu memberi masalah ataw tidak pernah memberi apa-apa kebaikan pada kita. Mungkin satu masa nanti, mereka akan membantu pada waktu kita kesusahan. Ouchlaa. Tak sangke aku buleh bagi pengajaran ni. Hahahahaha:D voilaaa;)



Walauponn encik misai dan cik bulu mata tu tak hidoplahh kann. Aku tetap nak ucap terima kaseyy. Hahahahaha. Gila hape pompuan ni. T__T. gila gila aku ni ponn kau orang bace belog aku jugak kannnn;) hei, dah la gila. Perahsan nak mamposs plak tuu. Wakakakaka:D




p/s : trauma interviu masih wujud lagik rupenye T__T. demam fesbuk dah reda sikit. Tahahaha:D

p/s 2 : konon-konon dah maafkan encik misai tapi aku apdet entry ni pinjam laptop budak gemok. kahkahkahhh. :D lembab lagi rupenye encik misai tu T__T



sekian;)

32 comments:

Ashraf Suhaimi said...

udah2 la mrepek...

cik bunbun said...

acap ; kau diammm. hahahaha. tabole ke kalau ta gado ngn akuXD hailaaaaaa..

NuR said...

cik bunbun....umah aku ade je letrik..hahaa :P
cumel sgt robinhood ko tu...
name ko bg tuh tak buleh belah..muahaha;D
BUNBUN VOILA BT ENTAH SAPE SAPE
heheeehh XD

cik bunbun said...

nur : rumah kau taman perumahan laen dengggg :D haihh. lepuk karang budak ni. name aku punye sedap. kahkahkahh:DD

CikMiko said...

comelll gila kottt.
gerammm.
grrrr! :))

cik bunbun said...

cikmiko : siapa? bunbunkahh? ahahahaXD

-ImanAzlan- said...

kirim salam cik misai :D

cik bunbun said...

imann : voilaa kauu:D kate nak repair misai aku tuh. haha. kau maen kim salam je T__T

Arra JaSmY said...

Hahaha..lawaklah nama anak2 tu.ahaks.nama maknye tak nak g tambah voila kat blakang?lalala.:)

cik bunbun said...

arra jasmy : kalau taruk jugak, pengsan reader blog ni. hahahahaha:D

embun d tengah malam said...

mcm2 nma..hahahhaha

teruk ker demam facebook?mkn ubat..tapi taktau la ubat demam fb ader ke tak..hehehhe

naz said...

nama anak nak masyukk dan masyur je haha

encik tikus said...

syarifah nur voila bt syed firdaus.
sedapp gak name tuh,
nanti aku beritahu dye ek?
ngeh3 :DD

Aus MeLankoLik said...

hahahak , voila bunbun.
hahahk..
gila merepek kau .
ada masalah emosi dan tekanan hati ke .
hahahak .

aku nk tukar name la , Aus Voila . hahahahak .

syue said...

bunbun, nak sangat ke tu kahwin? syue yg dh kahwin *ehemehem,haha. ni pn belum fikir nama anak. hihihhi. lawak lah bunbun ni xDD

VOILA ;)

~amalina~ said...

comelnyerr nma2 atas itu..mahu ambik n ciplak untuk name my kids nanti boleh???hik3!!

zaza said...

Bun bun D' Voila

♥ shiMawar ♥ said...

erm..ni namanye penyakit kevoilaan yg melampau..haha.. :p

tp bab pengajaran tu, sis suka..betul3..kdg2 kita pndg org yg dkt dgn kita tnpa mata..sdgkn kita tak sedar, org tu yg slalu ade time kita susah..

bgus bun2..ade effort utk mnjadikan blog anda sbgi blog yg brmotivasi..haha..ucapan tak bleh blah.. :p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

masalahnya disini


name bapak angan2 p0m kelas jugak namenyeeeeeeeee :P

mizzura said...

mak aiii.nama felik2..

miloicekaw1119 said...

cik bunbun kegelapaan??
hehehe

cik bunbun said...

embun : sejak brodben kene bawak lari, demam kurang sikit. tehehehe:D

cik bunbun said...

naz : itu mesti XD haha

cik bunbun said...

encik tikus : patotla dy tetibe msj aku. hahahahahahaXD jahat kauuuuu:P

cik bunbun said...

aus : sesungguhnye voila itu tidak sesuai untuk anda. hahahahaXD

cik bunbun said...

syue : kawen dgn nazimm tak ajak XD hahahahahahaha.
wajib kawen da bunbun ni XD

cik bunbun said...

amalina : yeuhuu. buleh tapi satu juta hengget utk satu name. miahahahahahahaXD

cik bunbun said...

zaza : haha, tak terpikir pulak;)

cik bunbun said...

shimawar : hahha. memang kevoilaan betol kan :D hakhakk

cik bunbun said...

miss lolly : mmg kelas lagik2 yg SYED FIRDAUS tuuuu:P wakakakakakaXD

cik bunbun said...

mizzura : sbb otak pelik T__T. hahahahh

cik bunbun said...

cik paro : a'a. seb bek satu jam je T__T hahaha