Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, April 3, 2010

masihkah ada yang merindui aku?

hahahaha. tajuk memang tak buleh belahh. ngeng betol. lame tak apdet ni. hohhhhhhhhhh. banyak masalah. sibuk dengan interviu JPA yang belom ready hape hape ponnnn. ditambah dengan masalah brodben yang tak sudah sudah. aku online dekat cc ni okeeeeehhhh! nak upload gamba pon macam BA***** je. wakakakaa:D


nantila aku apdet. aku taw samua rindu aku kannnn. stetmen perahsann hahakkkkk bluekks :P lepas habes interviu aku apdet macam biase kotttt. KOTTTT. hahahahaha. gila sudah T__T




p/s : oke,sila kire berape patah perkataan untuk entry ni. hahahahaha. aku nak bagi flying kiss lalalalalala:P

p/s 2: doakan untuk interbiu aku. kalau ade rezeki dapatla belajar kat obersee. haha.




sekian ;)

6 comments:

Aus MeLankoLik said...

owh , gila rindu..
serius bunbun .
tak tipu .
hahahak..

NuR said...

windu?? tak ahh..gian jerr...hikhik...

tidak melebihi 120 patah pekataan...
wahahaha XD

moge2 dapat la g obersee tu....

Enchaoz said...

rindu gilaks.. sumpah deknon, serious. hihi

miss lolly a.k.a luvfareda said...

s0k0ngg firda :)

Wenduuuuuuuuuuu !

F U N F A B U L O S I T Y said...

rinduu gila-org gila pun tak rindu macam ni!sumpah!hahaha
nanti leh jumpa anoz lah eaaa?jeng jeng jeng! ;D

cik bunbun said...

mekaseh pada yg rindu. hahaha

dex; my interviu teroklaaa. huhuuu. tak dpt nak jumpe anoz. ekekeke:P