Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, April 13, 2010

Entry khas untuk bakal suami. PEREMPUAN, kalau nak baca sila bayauu sorang seploh sen. Hakhakk:D


Nah entry gedik gedik. Selalu aku tulis entry perahsan nak mampos heh hehh. Aku nak belajauu tulis entry gedik-gedik pulokkkssss. Miahahahahahaha:D apekah? Gediklah sangatttt T__T


Bakal suami, sila baca:)



*shaye tak cantek*


Sob sob. Ini bukan tipu tipu wokehh. Aku memang tak cantek tak kurus dan takdepp pape keistimewaan. Dan, aku bukan perempuan yang lemah lembut lembek sopan santun sekian sekian. Aku hanya menjadi diri sendiri dan kalau kamu mampu menerima aku seadanya, MAKA, yang aku ada untuk kamu hanyalah SETIA;)

Walaupon bunbun tidak secantik HELIZA ini tapi bunbun tawu apa makna setia. Ececececececece:P



*shaye tak hebat memasak*


Bukan tak pandai masak wokehh. Cume tak berape hebat. Sob sob. Setakat sambal tumis sayur tumis aku retila. Sup hayam ke. Spageti ke. Kek coklet ke. Cekodok ke. Kari kurma tomyam paprik asam pedas memang fail. T__T belom belajauuu. Hakhakk. Kalau kamu menerima aku seperti sekarang, MAKA, aku akan cuba memperbaiki;)



*shaye tak reti babysiting*


Huwaaaaaaaaaa! Nak nanges buleh tak? Buleh siap men tanye tanye lagi. Hakhakhakk:D aku tak pernah ada adek tatawu macam mane nak layan budak-budak tak pena bancuh susu baby tak pena pakaikan pampers baby. Huu. Huu. Huu!!!! Sile kesian. Mase kursus ibu bapa ada ajar tak? Wuwuwuwuu. Kalau kamu menerima aku seadanya, MAKA, aku akan pelajarinya;) (haha)



*shaye takdepp ciri ciri impian bakal mak mertua*


Sob sob. Nak kawen kenela disayangi pak dan mak mertua. Kalau takdepp ciri ciri cammane tuhhh? Aku tak peramah malu malu tak reti bergaul. Bagaimanakah? Walaupun aku begini dapatkah kamu menerima aku? Dapatkah kau meyakinkan mereka bahawa aku pilihanmu. Kalau kamu mampu, MAKA, aku akan cuba menjadi yang sebaiknya;)



*shaye tak sempurna*


Rupa, agama, keturunan dan kekayaan semuanya tidak sempurna. Masih banyak yang aku kene perbaiki. Perlu manjadi anak yang baik, adek yang baek, kawan yang baek, HAMBA yang patuh pada suruhan dan larangan-Nya. Bagaimanakah? Kalau kamu bersedia membimbingku, MAKA, aku juga bersedia dibimbingmu;)



Err. Banyak kekurangan di situ ye tapi dah gatai nak kawen kahkahkahhh:D ape motif entry ni? Hahakkk. Tiada kaitan antara yang hidup ataw yang telah mati. Voilaaa:D



So ape kesimpulan yang dapat kau orang simpulkan tentang cik bunbun melalui entry ni?



Arahan : sila hitamkan pada jawapan pilihan anda.

A : bunbun gatal nak kawen
B : bunbun dah mula gatal nak kawen balek sejak tetttttt!
C : bunbun tak mampu membendung perasaan gatal nak kawen kahkahkahh:D
D : aku tak sanggup nak taip dah tapi kau orang buleh teka kannnn? Lalalalalala :P



Serius ade sesuatu telah terjadi yang membuatkan otak aku weng weng dan agak tak betol. Uhukhukk. Tulis stetus kat fesbuk pon hasek tersasar je. Sob sobbb. Aku takot tapi aku jugak heksaited hak hak hakk apekahh? :P siapa dapat teka ape yang terjadi memang hebat aku kasik kau ANUGERAH VOILA. Ahakhakk:D



P/s : aus, tolong jangan teka aku hamil. Sob sobbb. Aku belom 18 pon lagi. Hakhakhakkk:D iman, jangan teka aku PMS. Sob sobbXD

p/s 2: mawu pelamin tema kaler pepel cream. Hikhikkkkkk ;)



Sekian;)

24 comments:

LyNn HaMzAh said...

alahai dik...insyaallah ada yg berkenan tu nanti...tp entry nie memang baek giler la...kira macam pengakuan ikhlas dari hati cik bunbun ek...hehehehe

Mr feckry said...

lu, setia tu tuhan bagi, lu minta setia ngan kasih sayang.pinjam tuhan punya tumpangkan kat lu punya cinta.

ema.razali said...

hee ~ taknak bayar 10sen bole ? ;p

cik D said...

hakhakhak..
sy pown rasa mcm cik bunbun jgak..heeeeee....

NuR said...

halu halu cik bunbun...
gatai ye nk kawen...hakhak...
lom 17 lagik...i yg da 18 taun pun x gatai aw...huahahaha XD

dlm 7-10 taun ag leh perfect kott....

Aus MeLankoLik said...

hahahak , ni kes mandi x lena , tidur tak basah tu ke ?? hahahak .

takpe bunbun , nanti kite kawin kat siam ok , kawin lari - lari ank sebab aku tak larat larri pecut , perut dah buncit . hahahak

suliani said...

C : bunbun tak mampu membendung perasaan gatal nak kawen kahkahkahh:D

norain ishak said...

hahaha..ko buat lawak bunbun oiii..!
hilang pressure aku sbeba ni exam week...hahha..btw, ko at least tahu la masak..aku tak tahu langsung kot!haihh!..entah bila netah nak tahu masak..

embun d tengah malam said...

i pilih A

Pipi Muncet said...

sempurna di mata tuhan. :)

Ashraf Suhaimi said...

....

♥ shiMawar ♥ said...

hahahahahahaha...sabo jek le dgn my dear sis ni..dh nk kawen rupanye.. :)

p/s : sis gelak, sbb tiba2 sis pn teruja nak kawen..apekah..?

p/s/s : akak nk theme purple-putih..hoho..tak sabo, wlupun calon pn takde pagik! :p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Wewitttt.

meh meh layan lagu samsons- kisah tak sempurna :P

encik tikus said...

Ahaha,cik bunbun ;D
Adakah anda angau nak kawen dgn SI DIA tuh? hahaha,tergelak jee aku bace entry nih,adehhh ;)

miloicekaw1119 said...

alamak sis..
akak xde ada laki2 la..
hehehhehe..
ala cian die..
ni mesti ank bongsu..
manje ni..

cik bunbun said...

lynn : hahaha. baek er? maseyyy:D kembang jap. agagagaga:D

cik bunbun said...

ema : tabole! hahaha! :P

cik bunbun said...

cik D: ohh gatal nak kawen jugak? hahahahaha:DD

cik bunbun said...

aus : lari-lari anak pon aku tak larat. kau pikul je la aku. hakhakhakk! :D

cik bunbun said...

norain ishak : tipu err telor goreng tatw masak? hahaha

cik bunbun said...

shimawar : sis, jomla kte kawen sesame. hahakk. jimat bajet. pelamin dah same tuuuu. wakakaka:D

cik bunbun said...

miss lolly : nak wewit balek ke tanak. nak wewitt balek ke tak nak? hhaha. apekah?

cik bunbun said...

tikos : a'a dgn diala. hahahaha. kawan baek ko sorang tu. yg sebuk mgalahkan menteri. hakhakk:D siape lagi kann. wakakakaka

cik bunbun said...

cik paro : anak bongsu tapi tak manje wokehh. hakhakk :D