Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, April 15, 2010

Cik bunbun tidak normal. TEKANAN PERASAAN. Mueheheheheehhh!!! Oh voila:D


Oke semalam takdepp entry. Pasal aku tekanan perasaan doploh pat jam. Fufuuuu. Bila fikir balek memang aku rasa macam I’ve lost my mind. Hahahahahahahaha :D bila otak sewel, memang aku tak muleh menaip entry nanti semua jangket kesewelan aku. Haaa, cemane tu? Miahahahahaha! Miahahahaha!! Miahahahahaa!!! Ohh aku da takotkan reader blog aku. Hak hak hakk:D



Oke. Sekarang sila dengar (baca) baek-baek oke. Semalam aku mengalami tekanan perasaan yang berubah secara mendadak. Hak hak hakkkkkk! Ianya sama ada aku menangis macam orang gila. Wu! Wu! Wu! Ataw gelak dan sengih sorang-sorang macam orang gila jugak. Wa! Wa! Wa!



Hei aku pon tatawu kenapa aku jadik macam ni lahh. Caittt! Padahal aku tawu saje taknak bagitawu kau orang sebab terlalu peribadi. Hak hak hakkkk! :D




Nah gambar rajah yang aku terjemahkan dari ape yang otak aku bayangkan. Wuwuwuuuu. Shaye tidak normal ye shemalam. Sob sob. Otak tak muleh berfikir dengan waras sebab kadang-kadang shaye jadik terlalu shedih dan tetibe shajer shaye jadik terlalu hepi. Hak hak hakkkkkk :D



Bila aku terlalu sedih, habes semua orang aku dop bebel bebel. Ade yang kene spam la, ade yang kene perli habesan la. semua jenis keganasan aku buat. Hakhakhakk. Kat diri sendiri pon aku ganas. Aku pakse diri sendiri dengar lagu jiwang-jiwang supaya aku nanges. Hade ke patot? Kalau mata tamau nanges tu tak payahla dop pakse pakse T__T


Aku sampai tak makan satu hari. Ape kess? Serius kan aku punye tekanan perasaan sampai tak makan segala T__T kalau setiap hari tekanan perasaan buleh tinggal tulang rangka je aku ni wakakaka:D bagus jugak kann? Tak payah susah susah diet. Hak hak hakkk! Sebab tu la orang kata kalau gemok tu bagus, hidup gembire je. Heee :D



Bila aku dah hepi tak buleh tido pulak. Hakhakhakk! Hape kes ni? Haiyohh. So inilah jadinye, aku menaip entry hari ni yang kau orang tengah baca ni pada pukul empat setengah pagi. Tak pernah dibuat orang kottt. Hukhukk. Maksudnye, aku da semboh sikitla ni sebab tu dah buleh taip entry baru. Hak hak hakkk. :D



So, ape motif entry ni sebenarnya? Hahaha. Sajer nak nunjuk-nunjuk aku taip entry pukul empat pagi. Wakakakaka:D hebat woah aku. Tak sangke. Tak sangke. Ini pon muleh dikira bakat. Hak hak hakk


Sebenarnya tekanan perasaan sebab jauh dari Allah kot aku rase. Fufufuuu T__T. aku jadik oke ni pon sebab baru teringat nak ingat Allah. PENGAJARANNYA di sini ye, bila ada masalah, tentu ada jalan penyelesaian. Mohon dari Allah semoga diberi kesabaran dan jalan keluar. TAPI, jangan pulak bila dah ade masalah baru nak ingat. Masa gembira tak bersyukur langsung. Fuu, terasa aku. Hakhakhakk. :D



p/s 2 : marilah bersama-sama mengambil pengajaran dari kisah tekanan perasaan aku ni. Hakhak :D


p/s : semalam aku tak blogwalking langsong. Melayan jiwa parah otak kacau. Rase bersalah pada blog dan rakan-rakan blogger sebab terabai. Apekah?



Sekian ;)

8 comments:

gemuknine said...

cik bunbun tak tido ke?
same la kite..
yea,dlm ape jua keadaan
kite mesti ingat ALLAH..
hanya DIA yang dapat memberikan
ketenangan kepada diri kita..
INSYAALLAH

Zqah Ail said...

emosi tak stabil ?

perempuan gitulah .. hakhakhak

miloicekaw1119 said...

kamu kena bipolar disorder cik bunbun...

embun d tengah malam said...

idup perlu diteruskan

Aus MeLankoLik said...

bunbun , kau ni bhye lol .
jgn amalkan , kau kena lawan
nanti kau terbiase smpi besar , sampai dah kawen , kau nk tgk ke ank2 kau tgk kau bersedih cmtu

lg satu , kau tgh hamil bunbun , jgn byk menari . hahahak .

♥ shiMawar ♥ said...

nape ni dear..?
ke biase jd camni tiap2 bulan..?hehe.. ;)

takpe2..amik masa utk brtenang k..jgn fikir sgt..

'AQILAH said...

cik bunbun kembali pasa normal..sekarang :)

Papa meow said...

Sudah lama x singgah, layout makin cantik, bole ajar x heheh...