Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, April 6, 2010

Bunbun DEMAM. Menyeru semangat berblogging kembali dari alam bunian.


Demam fesbuk melanda. Bukan demam betol betol. Kalau aku memang demam gamaknye panik jugak aku. Kalau tak denggi, H1N1 la gamaknye. Haiyooo. Takkanla aku yang remaja bangka ni kene demam kuning. T__T. Nauzubillah lah kann. Mintak dijauhkannn. Aminnn.. Hei inilah jadiknye kalau berfesbuk sakan. Blog terbiar. Berkulat bak kata jannah a.k.a eton. Hahakk.



Haishh. Budak gemok pon ade fesbuk sekang. Gian dop tanye aku itulahh inilahhh. Hei kalau dia yang bangun datang tanye kat aku tak ape jugakkkk. Ni takkk. “oi, kau datangla sini, aku nak tanye sikitttt.” Sikit kononnnnn. Tahahaha!! :D banyak kau punye sikit ohoii:P




Bangga aku sebagai adek pasal kau dah maju ada fesbuk. Gagagagaga:D bangga jugak pasal kau ada kumpulan nasyid sendiri. Bangga ke? Tak femes ponnnnnnn! *bunyik orang jeles pasal bakat menyanyi tak diperturunkan kahkahkahhhh:D*



Salah fakta tuu sebenarnya. Sebenarnya aii pon ade bakat menyanyi cuma bila digabungkan dengan DARAH GEMURUH aii jadikla tak akan menang kumpulan nasyid itu kalau ambek aku jadik penyanyi kahkahkahh:D



tapi masa aku darjah dua pernah menang jugak nasyid tempat ketiga. Satu kumpulan dengan wawa dulu. Hahahaha. Darjah dua pon nak kecoh.!! :P Masa tu kitorang nyanyi lagu RASULULLAH nyanyian kumpulan hijjaz.


Macam ni lirik dia,

Rasullullah Dalam Mengenangmu
Kami Susuri Lembaran Sirahmu…


Hei, sedap aku nyanyi kann? Hakhakk. Macam dengar je suara aku T__T. eh kejap, dah larik topik. Nak cakap pasal fesbuk apesal masuk nasyid pulakkk.



Back to the topik demam berfesbuk. Bukan setakat budak gemok dah ade fesbuk sajer ye paklong maklong,



Ni ha, pengetua samtaj pon aku add okehh. Kahkahkahh:D. hei tak lawak tak payah gelak buleh tak bunbunnn? *dialog kepada diri sendiri* puan pengetua kesayangan aku. Berkenan tak dia nak epruf aku? Hakhakkk. Hei, aku kan pelajar cemerlang sekolah. Mestila dia epruf:P cermin muka tu dulu. Hohohoooo:D


Habes aku merepek pasal fesbuk T__T. cerita besday gurl pulak. Apesal banyak sangat kawan aku nak lahir bulan empat. Habes penuh entry aku cerita pasal besday kau orang jekkk. Kahkahkahh:D


Hepi befday to LIA-A a.k.a ALIA;) tahun lepas kau buat befday party. masa exam week pulak tuuu! Dalam kelas lagik! Tahun ni dah tak ade nampaknye…T__T *kempunan makan kek befday. Hakhakhakkk:D *tahun ni masa befday aku, aku nak kad macam tahun lepas. Lalalalalala:P


Alia!~Cepatlah matang! Cepatlah matangggg!! Matanglahhh! *hei macam aku matang jer wakakakakaka:D*


Nah, gambauu befday gurl.



Aku tengok gambau ni makin rindu zaman sekolah duluuuu. Wuwuwuuuu. Kalau kau tak suke aku taruk gambau ni, ada banyak lagi gamba kau yang pelik-pelik dalam folder aku. Aku expose. Mawuuu? Tahahaha!! :D



Hah itu sajer. Kesimpulannya, entri tiada makna lagi untuk hari ini. Mud blogging akan kembali kot. ‘dia’ dah roger aku tadik. Katanya nak balek dari bercuti. Hei, kau merepek ape daa bunbunn. Poorahh! Ekekeke:P



Lagiponn aku macam masih ade perahsaan fobia dan trauma pada interviu semalam. Hakhakk. Aku tengok ade lelaki pakai kot dekat TV, terus aku teringat kepada tuan interviewer semalammm. Terus aku tukar channel laen. Hakhakkkk. Ape kessss??? :D I HATE INTERVIEW



ape kene mengena trauma interviu dan blogging. Kaitannye adelahhh, mud tidak stabil. Harharharr:P



MUD TIDAK STABIL = MUD BLOGGING TIDAK STABIL


Ade pahammm? Bagus;)



p/s : entry takdepp makne pon aku tulis panjang-panjang.

p/s 2 : doakan esok adelaa entry yang lebih bermakna dari yang hari ni. Tahahaha:D



Sekian;)

16 comments:

naz said...

semoga cepat sembuh dan tulis menulis lagi :)

cik bunbun said...

naz :sembuh dri demam berfesbuk ke? haha. ke demam trauma interviu

mizzura said...

wah demam2 fb sempat tukar layout baru..azam baru ker..;-P

syue said...

bunbun, how's interview? :D ehh, demam facebook kan sebenarnyaa? bunbun ni ;) buat cuak je. hhehehe.

budak gemuk tu siapa? :D suka lagu nasyid tuu :)

zida said...

ehhh hang skola mane dulu?
heheeh
:)
rindu nak skolaaaaa

cik bunbun said...

mizzura : saje nak mencube care buat template yg senag tuuu;)

cik bunbun said...

syue : interviu is terokkkk. hahahahaha. budak gemok tu abang bunbun la T__T haha

cik bunbun said...

zida : samtaj s.alam laaaa. zida skul samth kan?? found u on fesbukk. kahkahh:D

Aus MeLankoLik said...

hahahak . lawak la kau bunbun .

takpe2..aku enjoy je bace , hahahak ..
tak kisah ok ,
jnji kite menari cha cha nanti , hahahak .

embun d tengah malam said...

cepat sihat k..insyaallah..

lagu rasullullah best,,,

happy birthday pada yg berkenaan

-ImanAzlan- said...

yela, yela, nak komen la nie.heee~

abeh tu, lepas ni, mesti dia ada blog pulak, lepas die ade blog, xleh la ko kutuk2 die kat blog lagi.whee~
XD

♥ shiMawar ♥ said...

erm..igtkn demam ape le td..klu demam FB, sng jek ubtnye..duk le dpn komp tu 24 jam.. :D

cik bunbun said...

ausssss : haha. enjoy ea?;) bgus2. kihkihkihhhhh. tapi aku tamao menari cha cha dgn kau. lalalalalala:P haha

cik bunbun said...

embun : insyaAllahhh :DD hahahaha

cik bunbun said...

iman : voilaaa. lemase aku pakse kau komennn. ahakhakkkkk:P hah, xdenye. dia tu malas nak mnulis blog segale. sme macam koo. tahahahaha:DD

cik bunbun said...

shimawar : tulah maslhnye. klo brodben ni ade cop naame sndirik tak ape jugakkk :D