Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, April 28, 2010

ABANG MAT shayang – SKANDAL terbaru cik bunbun hak hak hak! :D

Oh voila. Inilah abang mat. So hencemmmm! Aummm! So my taste:P




Hahahakk. Cerita nak menipu je lebih. Kikikikii;P ini JUSTIN LONG. Aku suka tengok muka dia sebab muka dia sama dengan incik si dia. Hahakk! Dah lepas patah hati dengan incik si dia, dapat pelanduk dua serupa pun hokayyy! Muahahaha:D pompuan ni gila bayang sila faham hakhak! :D



ABANG MAT dalam cerita yang aku nak cerita ni sebenarnya kawan aku sejak kecik lagi. Oke, sebenarnya bukan skendel terbaru tapi skendel lama yang diperbaharui. Haha. Nama sebenar dia something like.. tengku mamat camtu. Err, aku pon tak pasti apa nama sebenar dia sebab aku pon panggel dia abang mat je. Yang penting nama dia memang ada tengku la dekat depan.



Dulu masa kecik kecik kalau main mak mak dengan dia mesti dia yang jadi daddy. Aku pulak jadi mummy lah kann. Hehehe:P syiok gila ah wehh! Mahsyuk habis. Muka abang mat ni dahla kiut mak nokkk masa kecik dulu! Ehemm! Sekarang ni pulak, kalah justin bieber. Eh kejap. Justin bieber who? Hahahaha! Justin bieber ni perempuan eh? Hahaha! Marah peminat justin bieber. Sorilahh, aii peminat justin long. Jangan marahhhh. Kekekeke;P



Sambung balek cerita abang mat tadi. Yang aku tawu dia ni kacukan turki-thai. Masa aku kecik kecik dulu aku ingat dia menipu je lah. Yelah saja nak buat aku terpikat lah tuu. Anak kacukan macam hebat je kan. Bila dah besar sikit ni barulah aku percaya. Lagipon hidung dia memang mancung habis. Memang menang tanpa bertanding kalau lawan dengan hidung aku.



Mata dia pon siot je cantik gila. Rendah diri bila duduk sebelah dia huhuhuu! Macam the ugly duckling berkawan dengan swan. Huhu! Tapi aku ingat dia pakai contact lens la. Sebab tu mata dia cantik. Hahahaha! Tak baik aku fitnah dia. Nampak sangat aku jeles. Hikhik :P



Yang bestnye setiap kali befday aku mesti dia bagi hadiah power-power punya. Hohooo! Anak orang kaya la katekann. Kalau boleh memang satu toys R us tu dia nak belikan untuk aku. Hehe. Suwett gila abang mat ni. Yelah, dia pon anak tunggal kan. Takdepp sibling. Agaknya dia anggap aku ni macam adik dia kot. Huhuu. Agak sedih disitu. Hahaha! Berangan nak kawen dengan dia la tu. Uhukk! ;P



Ini bebear yang abang mat bagi masa aku 6 tahun. (bebear pronounced as bebey) Haha. Masa tu umur abang mat tu 9 tahun kalau tak silap aku. Penat aku punggah almari nak senep gamba bebey ni. Dah kelabu asap dah tu. Mata pun aci nampak tak nampak. Muahahaha:D







Okey ini pulak Barbie. Kalau tak kenal Barbie memang nak kena lepuk! Tapi ni gamba pinjam kat gugel. Hakhak. Barbie yang dia bagi dekat aku dah selamat diwariskan dekat orang laen. Last time aku maen anak patung cenggini pon masa aku doblas tahun. Hahaha:D



Best kan abang mat ni? Rumah dia pon besar gila! Macam istana! Best kalau dapat kahwin dengan dia ni. Setiap hari boleh goyang kaki. Kekeke:P lagipon dia ni kan anak tunggal. Hohoo! Memang ade can la aku nak jadi pisau cukur. Tapi kan, aku ni kan bukannya cantik pon kan. Manela abang mat nak suka dekat aku pon kannn. Uhuk uhukkk. Tapi aku tak kesah sangat sebab dia mana ada kawan perempuan lain selain aku. Wakakaka!



Tapi aku tak pernah la sama sekolah dengan dia. Sebab dia kan anak orang kaya. Mestila sekolah private kan. Hukhukk. Oh ye, lupa pulak. Abang mat ni rapat dengan aku pon sebab mummy daddy dia banyak terhutang budi dengan family aku. Aku pon tak pasti apa cerita disebalik tu sebab tak pernah pulak tanya.



Bila dah besar besar ni dia memang malu-malu la dengan aku. Hahaha! Comel je muka dia bila malu-malu. Hehehe:P aku dengar dari mummy dia yang dia ni mana ada awek. Kihkihh. Memang ada harapan lagi. Hahahahaha! Angau sudah. Ahaks;P bila daddy dia tawu yang dia ni malu-malu dengan aku, daddy dia suruh dia ajak aku keluar. Haha! Tak pernah pon aku cerita dekat blog kan?;)



Yang sleknye sebab aku panggel dia abang mat. Hahaha. Tak kelas oke nama tu. Hahahakk! Cuba kalau abang haikal ke. Abang hakimi ke. Abang haziq ke. Abang harith ke. Hahaha. Semua nak ‘H’ jugak. Hehehe. Aku suka nama HAIKAL HAKIMI. Oppsss;P tapi kenapa nama dia abang mat!? Kenapa?!! Hahaha. Terus jadik tak romentik love story aku ni. Huhuu!



Kali terakhir aku jumpa dia tahun lepas. Tu pon sebelum dia pergi belajar dekat jepun untuk engineering. Harap-harap dia tak bawak balik sailormoon pulak untuk jadi isteri dia. Kalau tak memang aku hantar atromen pergi fire abang mat tuh. Lepas tu abang mat hantar power renjers balas balik. Aku balas pulak dengan power puff girls. Hahahakk!



Agak-agaknya ada tak mummy daddy dia berjanji dengan family aku nak kawenkan kitorang lepas dia balek dari jepun? Haha. Macam cerita novel je hidup aku ni. Kan bagus kalau abang mat ni betul-betul wujud. HAHAHAHAHA!




Ini semua HANYA cobaan :D



I’m so a girl with typical life. Hahaha! Cuba godek godek entry aku lepas lepas. Kan aku dah cakap aku ni pemalu masa kecik kecik mana ada kawan lelaki ekekekeke;P memang berbakat menulis cerita menipu aku ni. Ho ho hooo!





p/s : entry suka suki choki choki takdepp erti. Muahahaha:D




sekian;)

nota kerjarumah – sila hantar atas meja cekgu oke: abang mat memang tak wujud. Tapi wujud seseorang yang buat aku hepi malam tadi. Weeee :D kamu sangat funny yeayyy! Tehehehe :))

23 comments:

Pipi Muncet said...

kirim salam kat abg mat ya :P

safiyyahosman said...

hhahahhaa..
encem abg mat..hehehehehe..

Aus MeLankoLik said...

hahahaak , bunbun .
jgn curang dgn aku .
dah ade abg mat kejap je kau lupa jnji2 manis kite , hahahaak .


nnt aku belikian bebear lg besar . hahahak . name die beberuk . hahahak

cik bunbun said...

@Pipi Muncet

eh. abang mat mane ni? hahaha

cik bunbun said...

@Aus MeLankoLik

ohh beberuk.
tamaola.
kamu tidak romentik ye.
saya mintak cerai!
wakakakakaXD

embun d tengah malam said...

ensem skandal baru..hahahha

Lovely Bella said...

huhuhu abg mat yg kacak.. ehehhe salam singgah jugak... nice blog dear.. mau follow ni.. meh singgah blog sy gaks eh :)

encik tikus said...

sape weh yg buat kau bahgia malam tuh?
bukan aku kan?
hahaha :D

NuR said...

Tidakkk! aku suda termakan cerite fairy tale bunbun..! uhuhuu... aku da setat feelung da..ape la bunbun..hakhak;D

hans said...

asal ada pic aku dekat entry nih?
hahaha

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.ohh hensemnye abg man~ ;)

rizputra7 said...

tak pernah tgk pon abg mat nie,,

miss lolly a.k.a luvfareda said...

gila komen aus.


beberuk ?


BAHAHAHAHAH~

cik bunbun said...

@embun d tengah malam

hohooo! ensem kann. kekekeke;P

cik bunbun said...

@encik tikus

hahakk! kau memang suka korek rahsia aku. hahahakk!

siapa lagi. well well :D haha!

cik bunbun said...

@NuR

oh tahniah. saya rasa anda merupakn orang yg betul-betul menghayati cerita ini. nak amek seposen. hahahakk!

cik bunbun said...

@hans

mana? tak nampak pon abang sarukan. hehehehehe;P

cik bunbun said...

@intanurulfateha (◡‿◡✿)

abang mat la sis:D haha! aduii.

cik bunbun said...

@rizputra7

ohh. dia memang tak femes. kekekeke;P

cik bunbun said...

@miss lolly a.k.a luvfareda

aus memang sejak dulu sudah gila. semua orang tawu. kekekeke;P

Papa meow said...

Encem abg mat cik Bunbun hahaha...

cmmana nk buat yg bergerak2 tu...contohnya yg bergerak2 kt tulisan comment tu, ini sambungan dari soalan yg lepas tentang nk buat layout hahaha...

F U N F A B U L O S I T Y said...

sangat berbahagia ya cik bun bun skunk ni-hati berbunga2 yerp ;D

syahira ariff said...

ciss!!baru jer dopp bayang alahai abang mat ensemm nyer kacukan turki thai

bunbun nie sengal jep
=]
hahahaha
kan best kalau jumpa lelaki camtu.