Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, March 1, 2010

Tanggal satu mac, cik bunbun dapat adik baru.

Yer, anda tak salah baca. Cik bunbun dapat adik. Tak percaya ker? Hohohh. Lepas lapanbelastahun bergelar bongsu baru dapat adik. Cis ciss!


Cantik jer tarikh tuh. Ngihahaha. Nak ingat pon senang. Nanti nak sambut befday adik-adik aii pon senang. Hohohh. Adik-adik? Whatthehell adik-adik? Ciss, aii dapat lima orang adik sekaligus. Terharu. Sob. Sob.



Kalau nak ice breaking lepas ni bulehla kawe dok ghoyak “adik-beradik gua tujuh orang” ape macam? Thrill tak? Hakhakk.


Nak isi biodata ker, borang ke, bulehla mengada-ngada

BIL ADIK BERADIK : tujuh orang



Wahwahh. Tak pernah lagi aii merasa sebut ayat tuh “saya ada seorang ABANG GEMOK dan lima orang adik” hikhikk.. merasa jugak nak jadi kakak. Lalalalalala :P


Eh, kejap. Aku pon tak berapa pasti diorang tu adik aku ker ataw anak buah aku sebab yang lahirkan diorang bukannye mak aku. Cis, angan-angan tak kesampaian.


Disebabkan babies tuh baru lahir, so aii tak sampai hati nak senep gambauu. Cetta podahh! Padahal kamera takdak bateri malas nak cas. Ngihahaha.




Layan gambauu mama howt ni je la yer. Hihii. Dah lame gambauu ni kepam dalam folder. Hihii.

Skrol jangan tak skrol. Lalala :P



































hot tak mama ni?? ngee :D








Dulu mase dia pregnant, (kucing pregnantkahh? haha) perut dia besauu jek. Aku selalu ejek. “besaunya perut cik adek. Ngihahahahaha. ” gelak jahat gilew nih.

Sekarang aku tengok dia dah slim. Urghh! Dia siap jeling-jeling aku “kenapa, jeles kew?” hakhak. Cis ciss!


Set! Teruskan diet yang tergendala! Huh!



p/s : harap dia jaga anak dia leklok. Tak sabar nak maen sama-sama. Weee :D




sekian ;)

14 comments:

Alynn Notnot said...

thniah ^___________^

luvly mya said...

alorh2..comeynye adik..ngeh3

Ery Farieha said...

wow 7?
hebatt !
ahahaha.

isha said...

uhh tahniah tahniah

cik bunbun said...

hahahahaha. besh dapat adik ni. hakhakk

Arra JaSmY said...

Hahaha..comelnye adek bradik.eh2 seiras lah..kuang3.ahaks

said...

bgla ak satu!!!

cik bunbun said...

t squared : ngihahaha. tamau. werkk!!

Muhd Izwan Ikhmal said...

Alalalalaa.....
Cuteenyee,,,
:b
Hehe...

cik bunbun said...

muhd izwan ikhmal: cik bunbunkah?? hee:P

ciQu said...

hoh... dpt adik. kembor patblas lak tuh. mrase r jadik tukang cuci jap g... haha

cik bunbun said...

ciQu: hakhakk. cis! cis!! komen membina ni! ;)

naz said...

lebat bulu adik2 u haha

CiPoT CeDoT said...

cik bubun x nak jual ke kucing2 tuh..comel2 kelihatan...