Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, March 15, 2010

Sudah satu tahun. Buleh kita buwat parti pumpang pumpang! Dah setahun la weh! Semua wajib bace lagi-lagi yang join contest.;)


Sedar tak sedar dah setahun dah aku dalam dunia blogging ni. Macam tak percaya miahahahahahahaha :D setahun ponn nak kecoh belahh ar kau pegilah terjun bangunan wakakaka :D



Tak kesahla yang penting dah setahun. ;)



DULU :


Aku buat belog sesajerk je. Sebab aku ada laptop kemudian baru ada streamyx. Tuh yang eksaited nak ade belog. Sekarang, sudah jatuh cinta dengan belog sendiri nak ajak dia kawen kahkahkahh!



Aku tak taw ape-ape pasal belog kecuali “BULEH TULIS APA SAJERK”. Sekarang, kalau tulis ape sajerk…. “see u in coouuuuuuuuruurrttttttttt” mihahaha. Jangan tak sayang mulut maen lepas saje. Ahakss.



Belog ni kaler merah hitam. Sekarang sudah jadi kaler fefel lepas aku baru tawu yang aku ni memang minat kaler fefel. Lalalala :P



Takde sape kop yang baca belog ni. Ala-ala cakap sorang-sorang ahahahaha. Sekarang, shaye shayang reader shaye. ;) ngee:D tak kesahla follower ke bukan. Yang rajen komen ke tak rajen ke. Tapi opkos la aku lagi shayang follower lelagi yang rajen komen. Miahahaha. Sebab kalau tanpa komen terasa macam bercakap sorang-sorang jugak.



Masa belog aku masih merah hitam, follower aku cuma 53 orang. Lepas tu aku dah lupakan belog ni sebab nak SPM ditambah dengan masalah tenet dan laptop aku yang kene curi. Wuwuwuwu. Sekarang, setelah tiga bulan aku bangkit semula dengan berbekalkan laptop baru dan celcom berokband budak gemok, follower sudah 400?? Hahaha.


Tuh pon nak kecoh! Pergi terjun gaung sekarang!!!!!! Wakakaka:D


Ape-apa pon, aku sayang kau orang yang menyokong belog ini terutamanya follower, komentator, stalker, dan tak dilupakan juga silent reader. Ade ke? Haha.


Kenyataan perasan. Lalalalalala :P




PESANAN BUNBUN :

JANGAN suka belog ini kerana layoutnye, kerana ia mungkin berubah.

JANGAN suka belog ini kerana cik bunbun cumel wakaka, kerana dia akan tua.

TAPI, aku hargai siapa yang suka baca belog ni kerana dia suka baca apa yang aku tulis walaupon ape yang aku repekkan. Ahakss :P




SEUMUR HIDUP INI, AKU MENCARI MEREKA YANG MENDENGAR APA YANG AKU KATAKAN DAN AKU JUGA MENDENGAR KATA-KATA MEREKA. Sebab kesunyian ni takde sape yang faham kot.



Sape yang lagi tua dari aku tuh, aku rase macam ada banyak abang dan kakak yang dengar apa yang aku nak cakap.

Sape yang sebaya dengan aku tuh, aku rase macam ada banyak kawan baek yang kongsi banyak perkara dengan aku.

Sape yang lagi muda dari aku tuh, aku rasa macam ada banyak adek yang aku tak pernah ada.



Senang cerita, aku rasa tak keseorangan dalam dunia blogging ni ahaks ahaks :P. So lepas ni, sape jumpa aku kat luar buleh kelim hadiah ke, trofi ke, belanja makan ke. Tapi kalau jumpe ponn aku menyorok dulu wahkakaka :D



Jadi, dengan ini shaye merasmikan penutupan contest secara rasmi! TUTUP!. Dah tutup. Sebarang penyertaan tidak lagi diterima. ;)



-----------------------------------



Walaupon tak ramai yang join, tapi aku nak jugak bagi taw jawapannye. Tak ramai kemendenye. Mengah aku cek jawapan ohoii :D



Mata cik bunbun. Akulahh tu lalala :P
[1] [9] [6]

Mata cik ebby
[7]


Aku dah buat dah spotcek jawapan. Jadi kepada tiga orang yang dapat teka betol tu aku ucapkan tahniah sebab berjaya terpilih untuk masuk pemilihan cabutan.

-Cik arra jasmy-

-
cik sarah-

-
miss keroppi-




Referrer terbaik pula jatuh kepada:

-Zai kulim-



Disebabkan cuma ada tiga orang je yang jawab betol, dengan ini shiape yang tak bertuah dalam cabutan pun akan dapat sesuatu dari aku. Pemenang dan hadiah akan diumumkan melalui emel.



Kepada nama-nama yang tertera, sila emailkan nama penuh dan alamat kepada
bintang_klang@yahoo.com



sape yang tak join mengada-ngada nak hantar email aku karate karang. Wahkakakaka:D perahsan lah bunbun oii. Sapo nak hantar email ngorat kau. Pergilah terjun laut wahkakakaka :D



bagi yang tak Berjaya tuh, jangan kecewa. Nanti kalau aii buat contest lagi bulehla join. Mane taw buleh dapat blackberi sekor. Hakhakk:D



---------------------------------------

EH KEJAPPPP!

Cube teka kenapa jawapannye [1] [9] [6]



Tak payahla teka sebab aku memang nak bagitaw pon. Cakap macam keling ahaks ahakss :P Sila ambil perhatian semua! Ting! Ting! Ting! *bunyi ketuk periuk kunun-kunun. Bunyi periuk mainan jek harap maklommm! Yaw!


Sila ingat yer 19 JUN itu befday cik bunbun. Wahkakakakaka :D



Weh, kau orang ingat yang aku merepek banyak-banyak kat atas tuh ape? Aku buat ucapan taw. Ucapan ulangtahun belog. Cume takdak kata-kata aluan wahkakakaka :D dah lupe camne nak buat. Lalala :P




p/s: mungkinkah belog ini akan bertahan sampai aku kawen? Ahaks ahakss :P

sekian;)

22 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

selamat myambut ulangtahun blog yang maniss ni!
yeaaaaaaa-jom celeb8!!!!! ;D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Alynn Notnot said...

gempak2kan lah lagi blog ni.

Arra JaSmY said...

Yeay...anda menang satu juta*haha,tetibe*.

Makaceh dek bunbun,dapat jugak akak menang contest.Excited neh..lalala.skang jugak akak email segala bagai ic nom,id lesen semue lahh..hak hak hak.

Errr..cabutan tuh num 1 akak choppp.muahaha

Aus MeLankoLik said...

bunbun , aku x masuk pun . kekeke.
tak sempat and tak cam aritu
em , xpe bunbun , kau jgn sunyi2..
aus kan ade..
hahahak..

zh-ena said...

biar smp dah ada anak pun still aktif dgn belog hehehehe

~ نورحياتي ~ said...

happy annivessary to this fefel blog! :)

tahniah kpd pemenang.. :)

s y i e r a said...

selamat selamat !
wuu~~~
paot papa blog ira suda setahun 3 bulan .
sobsobs (!_!)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wewittttttttttttttttttttt~

staun sudah.

j0m buat parti buih~

teh'a said...

lw bertahan smpai kwen leyh dgr ksah cik bunbun jge ank2 cne..leyh tgk ank2 cik bunbun yg comel2...hakhak! =D

zaza said...

heheh.. dh 1 tawun ye?
semoga b'tahan sampai ke anak cucu!...

Papa meow said...

Cik Bunbun nk kawin dh? hahaha
kecik lg, tunggu besar sikit.

Ni dah kira blogger tegar ni :D

setaunnn lama tu

cik bunbun said...

funfabulousity : belog yg manis? cik bunbun yg manislaa.. hakhakk :D

cik bunbun said...

alynn notnot : ngee. insyaAllah;)

cik bunbun said...

arra jasmy : akak, nak no plet kete skali. lalalala :P

cik bunbun said...

aus a.k.a firda : hahahaha. ko memg slalu ade utk aku. ngehngehh. terharuu. ngaaa :D

cik bunbun said...

zh-ena : haha. macam kak ena la kann;)

cik bunbun said...

syiera : haha. jgnla sedey. belog baru nti kite smbut anniversarynye. ngee :D

cik bunbun said...

teh'a: macam mne taw anak bunbun comey?? ahhh. betol ke??? hahaha

cik bunbun said...

zaza : lepas bunbun innalillah buleh pass blog ni dekat cucu. wakakaka :D

cik bunbun said...

papa meow : tak kecikk. tapi mudee. hahaha.

blogger tegar? hahha. comel pulak name tuh. wakakaka

miss keroppi said...

hehehe..akhirnya menang~~ sowi..lama xbukak blog skrg..sgt2 bz...nak tuntut adiah ag bley ker?? hehehe:D