Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Saturday, March 27, 2010

gaga ulala. Gaga ulala. tak salah ponn jadi perigi cari timbe. Ape yang salahnye? Tak salahh kann?:)


cik bunbun ditag lagikssss. Hehonk hehonkk *gelak keldai hakhakk. Buruk gile perangai ahaks :P aii telahh ditag oleh cik bella rainbow:]


aii memang sukew jawab tag dah jadi macam hobi jugaklaa kann. Tapi yang mungkin kau orang menyampahh adelahh, aii sukew jawab panjang-panjang. Gagagaga:D sebab aii macam nampak kat hujung soalan tuh dia tulis.. (5 markah)


so, terime jelahh dengan RO.YA.DHO.ALIF. redhaaa gitu miahahaha:D


--------------------------------------



apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?


Senyum sambil mengucap dua kalimah syahadah. Lepastu cakap dekat dia, “takpew, aku maafkan kau” Dah mati kene tikam mane buleh balas dendam dahh. Wakakakaka :D betolla kann??




6 org di hati anda ?


1 - FEHMELI termasuk atuk nenek mak arwah ayah abang sepupu pakcik makcik tak dilupe juga yang ade bau-bau bacang


2 - KENGKAWAN yang cumel-cumel belaka lehlagi yang dah kenal aku sejak kecik dan tak dilupe juga kawan baek aku dalam GENG BUDAK ABNORMAL yang tak pernah nak betol wakaka:D


3 – my baby baby TUCENG meow meow sama ada yang masih hidup ataw yang telah matik.


4 – err, ENCIK BEST FREN? Ape beza dia dengan yang namber dua tu? Hakdehhh. Entahhlaaaaaa. No komenla. susah nak membuang dia dari hati aku:(


5 - Orang yang sehlalu BAEK DENGAN AKU, aku hargai sampai bile-bile contohnye sape-sape yang tolong aku kat tepi jalan walaupun dia tak kenal aku, sape-sape yang jumpe aku tengah jalan tapi tak sombong untuk senyum. Dan sesiapa yang meminjamkan telinga untuk dengar masalah aku.


6 - Yang terakhir, simpan untuk BAKAL SUAMI bulehhh? Miahaha:D


* markah penuh untuk soalan ni! :P



anda rasa anda comel ?


YA SAYA MEMANG COMEL.
Weh, kalau nak perahsann pon agak-agakle makcik oii ahaks ahaks :P setiap ciptaan Allah itu indahh. Tak salah kalau perahsan kannn . Ade sesape nak bangkang?? :P


Hey ini tak cumel ke wakakaka:D saje upload lagik gambau ni bagi kau orang muntah berdarah lalalala:P



single or taken ?


anda tawu bace kann? Sila bace nama blog cik bunbun diatas tuhh. Terima kasih daun keladi, laen kali jangan tanye lagi ;)



blog yang anda suka ?


cik epal, miss lolly, memang kau orang pon suke kannn? Sejak aku mehmule berblogging dolu-dolu aku dah dop membace semua entry mereka mane yang aku termampu. Hehh, ni pon aku suke, MRS ANN GREENSTRAWBERRY. Dari dulu aku bace belog dia. Dari zaman bujang sampai dia dah kawen.

Ade banyak lagi kot. Hahaha. Aku pening nak listkan. Gagaga:D malas cakap jelah malas. Hakdehhhh.




adakah bilik anda kemas setiap hari ?


tengok mudlahhh. Kalau mud tak ohkayy, bilik ponn tak ohhkayy. Kalau mud ohkayy, bilik pon tetap tak ohkayy! Hakhakk. Pengakuan panas ni kan? Lalala.



lagu terakhir yang anda dengar ?


err. TERAKHIR ~ by MAHKOTA.


Alahh,yang lagu na-o-mei tuuuu. Aku tadik blogwalking ke blog gurl ni. Miss iylia. Aku pon dop dengar lagu tuh. Last-last aku donlot dan sekarang masih lagik mendengar. Hehhhh. Addicted ape kessss!



Nah taruk gamba sekalik. Jumpe mase tengah cari lirik tadi. Gagaga :D Not sure lah mereka ni Malaysian ataw Indonesian. Ade sesape tawu??



last text message ?


encik si dia. Ehahahaha. Malam tadik sebelum kedit aku lemau. Aku tibe-tibe terindu dia nak buat macam mane terus tebalkan muke bedak doploh inci gigih hantar meset kunun-kunun AKU RINDU DIA. Wehh, apesal aku jujur sangat lalala. Jujur itu amalan mulia;)



last phone call ?


encik si dia. Ehahahaha. Malam tadik jugak. Dalam pukul satu setengah sampai tige setengah pagi. Hakhakk! Bapak hyper ngengong lahh. Oh ye, aku pakai tepon rumah. Hakhak. Mati kene pijak dengan mak aku pada saat bil tepon umah dihitung. Gagaga:D



hari terakhir anda menangis ?


jumaat 26/3. Semalam lah tu kann? Aku menangis sebab aku pakse diri sendiri menangis dengan mendengar lagu-lagu yang memberi ingatan pada kenangan aku dengan encik si dia dulu. Hakhakk. Layan rindulah kunun. Pernah jumpe perempuan segila aku? Lalalala:P



list lima faberet colour anda .


purple.
Sila bace sebanyak lima kali. Tengs :D



website yang paling anda suka ?


garfield.com. aku memang minat Garfield kenapa aku tak tawu tapi websait ni besh wa cakap lu buleh maen banyak gem dan yang paling besh sekali gem carik donat yang hilang dalam rumah berhantu. Ehh, aku tak maen-maenla. Betol ni ;)



orang terakhir anda ber"ym" ?


encik tikus. Gigih dop tanye aku pasal nuffnang nuffnang segalakkk. Hahahahahhahahahaha. Gelak la wehh, aku buat lawak ni, HAHAHAHAHA!! HAHAHAHAHAHA! HAHAHA! Sah gile. :D



game yang anda paling suka ?


congkak. Ahahaha. Best woo maen congkak. Aku tak tawu nak kate aku ni tradisional ke atawponn ketinggalan zaman. Wakaka:D game tu kan subjektif kann? Haha. Ohh ye, lagi satu aku suke maen lat ta li lat tali tamplom! Hehhhh:D



adakah anda peminat MCR ?


MCR tuh my chemical romance kannn? Aku ponn tak pasti aku minat ke takk. Hmm. Rasenye macam ye. Rasenye macam takk. Tapi aku prefer avril dan linkin park lagi. Heee :D baek jawab takk je kann. Ahahaha.

Tapi kalau [M]amat [C]omot [R]ongak aku tak minat kot. Miahahaha:D



apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?


a
k
u
t
a
k
p
a
s
t
i


bacela sampai rabomm. Miahahaha:D



anda rasa tag ni best ?


besh kottt. Ahaks. Besh tuh ape? Aku kompius kejap. Ade tak cekgu ajar dulu besh tu ape. Kejap ehhh, aku rekol kejapp. Weh, apesal sengal gile wakaka:D

Gigih kan aku buat research? Ahaha:D



tag lagi 10 orang .


ahhh. Soalan paling susah of the year. Tapi aku cube jugak jawab sedaya upaye sebab aku rase macam aku suke jawab soalan susah. Hakhak. Tak buleh belahh. Lalalala :P

-ciQu-
-encik tikus-
-syue-
-dexfab-
-arra jasmy-
-amie-
-cik ecah-
-zqah-
-syiera-
-mizzura-


pesanan untuk orang yang anda tag ?


kalau kau orang MONKEY, kau orang tak akan jawab. Kalau kau orang DONKEY, kau orang akan jawab. Mihahaha:D keshimpulannye, jawablah seikhlas ati sebab aku taw kau orang manusia kalau tak aku tak suruh kau orang jawab. Ahaks ahakss:P



--------------------------------------



Err aku ade hutang lagik satu tag dari miss ann, satu tag award dari cik hayati, satu award dari mizzura. Hahahaha. Sabo yek, aku buat satu-satu. Gagagaga:D perahsan fofuler hakhakk. Hei, panik akulahhh! ;)


sila bace tajuk entry ni di atas tu. Memang takdepp kene mengene dengan entry hari ni.



Sekian;)

11 comments:

miloicekaw1119 said...

mcm2 la kamo ni..

Arra JaSmY said...

ouh..time kaseh dekk non..ahaks.nnty akak buat yer.:)

cik bunbun said...

cik paro : ape yg mcm2?? heee


arra jasmy : dekk non?? apekahhh? hahahaha

encik tikus said...

haha
thanx sebab name di dlm list
tapi pasal YM tuh memang xbolee blah
haha :D

embun d tengah malam said...

rabun dah ni

amie said...

ok sudaaa..
:)

Cik Ecah said...

ngee hutang tag lagi hehehehhe btw tq cik bun2 :P

mizzura said...

to be monkey or donkey..hrmm..let me think first..ahhaha..

Aus MeLankoLik said...

Hahahahak ,
saye bangkang penggunaan perkataan comel pada anda. hahahak .

cik bunbun said...

mizzura : choose wisely. hahahahahahahaha:D


aus : anda memang jahat;) hahahkk:P

ciQu said...

hoh kene tag..??
aaa sudah...ape nk buat ni 1st time kene tag..
sori cik bunbun..x perasan kene tag lame x bukak blog.. eh kejap.. x ingat pon ade blog..haha
tp wat mase skunk blom bleh jawab g tag tu. skrang musim exam kene reducekan xtvt blog(padahal bukak fb ari2).. sesungguhnye tulis entri baru ambik mase berjam jam ala kajam.. anyway tenks sbb tag..
sori tertulis karangan pulaks. ahaks