Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, March 2, 2010

Cik bunbun kagum kagum sangat kagum dengan dia ;) hee

Hari ni dua haribulan yer tuan-tuan. Sila cek calendar anda, sama tak? Harharr. Maksudnya, result SPM makin hampir. Oh tidak!!! Omaigod omaigod omaigod omaigod!


Ini juga bermaksud esok iaitu pada tarikh tiga haribulan akan terjadinya aktiviti reunion. Omaigod omaigod omaigod seribu kali omaigod! Urghhh.. tensen aku lahh. Harharr :P


Dan ini juga membawa maksud masa yang sesuai untuk menulis entry berkaitan aktiviti itu yerh. Hohohh. Jadi, keputusannya… CIK BUNBUN AKAN PERGI KE REUNION TERSEBUT. Tulung tepuk tangan bagi sape yang masih keliru. Ahakks :P. Rujuk entry ini dan ini.

Masih ingat kan komen yang buat cik bunbun tak keluar bilik lapan hari lapan malam tuh? Cik bunbun upload lagi sekali. Macam biasa, sape yang besarkan meh aku lempang kau meh. Miahahahahahaha!




Setiap kali teringat mesti nak tutup muka dengan seploh bantal. Ngihahaha. Dush! Dush! Setiap kali terpikir gak nak tujah sape yang letak komen tu dengan M16 kasi berlubang kepala dia. Hakhakk! :D


Maka dengan bangganya cik bunbun telah bertanya pada si pemberi komen itu macam mane nak naek bas dari rumah haku sampai ke sekolah. Taklah susah sangat daireksyennye. Harharr, tu yang aii buat keputusan nak pergi tu.


Baju yang cik bunbun nak pakai pulak, ahakss tulung jangan gelak ahakss ahakss.

Kredit tu my dearie p.i.n.a.t kerana telah mamberi idea. Ngeee :D maksudnya cik bunbun memang semulajadi cumelkahh?? Hakhakk :P sebenarnye seprais jer aii tamau bagitaw aii nak pakai ape esok. Werk!!


Jadi pendahuluan hari ini sudah panjang begitu boleh dapat markah penuh untuk karangankahh? Lalalalala :P sebenarnya entry hari ini adalah berkaitan jeng jeng jengg!!



ENCIK SI PEMBERI KOMEN.



Meh aku kenalkan kau orang dengan dia meh. Entry ini aku buat khas nak tulis pasal dia jek. Wuhuu! ;)


Kalau kau baca entry ni kau jangan terkezoot pulakk erh. Aku ikhlas nak mengumpat kau ni. Lalalalalala :P jadi nama femes dia dekat fesbuk juga di YM juga di Belog adalah IMAN AZLAN. Cehcehh, nama nak femes jerp. Nama sebenar dia, nak bagitaw ke tak nak nak bagitaw ke tak nakk. Hakhakk.


MUHAMMAD NAJIULLAH NUR IMAN B AZLAN.

Weh, sila terharu sebab aku ingat nama kau yang panjang ni. Lalalalalala :P buleh ke lawan name aii?? Harharr :P cuba eja nama aku kau ingat ke tak. Tak ingat meh aku lempang kau meh. Miahahahaha!


Mase eden kocik-kocik dulu, eden rasa eden tak pernah pon bercakap dengan dia. Rupanya eden je sorang yang rasa. Almaklumlahh masa kocik-kocik dulu eden ni pendiam pemalu. Tapi bila dah besar gabakk ni baru nak mula berkawankahh? Hakhakk. No komen no komen. ;)


Hurm, by the way lahh kan, encik IMAN ni ada bakat yang aku tak sangka aku akan ada kawan macam ni dan aku sangatlah proud proud akan bakatnye itu kenapa pon aku tak tawu. Hah!


Mana dia dapat bakat tuh turun dari langitkah aku pon tatawu sebab masa dia kocik dulu pon dua kali tujuh jugak dengan aku pendiam jugak. Jadi kenapa sekarang kami tidak lagi pendiam, sila fikir sampai malam nanti pon belom tentu dapat jawapan. Ahakss.


Jadi, bakatnya itu… nak cakap ke tak nak nak cakap ke tak nak nak cakap ke tak nak.
Harharr. Mengada-ngada pulak aku ni. Dia ni… pemuzik. Cett, pemuzik. Kelaka pulak aku dengar. Well, kalau dah compose lagu tulis lirik siap record lagu tu buleh kire pemuzik lah kan kan kann? :D sukew pulak ada kawan pemuzik. Ngee.


Nak dengar lagu dia? Buleh kelik sini
Lirik pulak kat sini

Dia tak main gitar. Dia maen keyboard jek. Aku raselahh sebab aku tak dengar pon bunyi gitar tu pon kalau aku ni belom pokak laie. Ngahahaha. Lagu dia tak lah seberapa *aku rendah diri sekejap* tapi aku suka jugak sebab ada identiti. Aku puji kau ni, Iman, sila terharu lagi. Lalalala :P


Masa aku baby baby dulu aku suka dengar lagu linkin park. So, aku dapati yang genre lagu dia pon ada macam tu sikit. Akulah orang pertama cakap macam tu bak kata dia jadi dia amat terharu sebab tu memang niat dia nak buat lagu ala-ala macam tuh.


Ni perenggan ketiga aku pomot lagu kau ni. Sila terharu lagi. Harhar :P Lagu dia ada unsur islamik sikit banyak. Macam dajjal. Urhh. Sampai vocab yang aku tak pernah jumpa pon ada. Siap kene bukak kamus semata-mata nak berduet dengan lagu tuh. Harharr.


Masuk perenggan keempat dah ni. Overall, aku rasa aku suka dengar lagu dia tak tawu kenapa. Lagipon lagu dia sedap didengar di telinga aku mungkin sebab dialah penyanyi dan dialah background singer jugak. Dia kata buat guna mesin suara latar tuh. Mesin basuhkah aku pon tak pasti. Hahahaha.


Tapi malangnya, dia tak berminat dengan perempuan a.k.a gadis-gadis dan makcik-makcik. Ciss, cancel niat aku nak buang title single tu nak ngorat kau. Hakhakk. Jadi, dia gay kah? Urghh! Kalau nak kena terajang esok bulehla cakap macam tu. Ahakss. Aii gurau je iman. Aii tawu yu belom jatuh cinta lagi. Lalalalala :P



Nak tengok gambau dia tak?? Ngeee :D hencem wa cakap lu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Seprais ni ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KAHKAHKAHH! Hencem tak? :P


Aku pon tatawu ape menatang ni. Tapi dekat YM dia letak gambau ni dan di fesbuk juga. Senang cerita, aku takdak gambau dia pon. Muka dia masa belum mature lima tahun dulu aku masih simpanla dalam ingatan aku. Hehehe ;) hencem kot. Hentahh. Ada kot jambu. Hakhakkk :P


Jadi tujuan entry ini ditulis adalah untuk menpomot lagu dia yang aku dah donlot dan dengar banyak kali sampai pengsan. Harharharr :P. Sila terharu kalau tak aku silat kau! Dan tujuan lain adalah untuk membodek dia.


“TULUNGLAH jangan bagitawu ahmad ape yang aku tulis kat belog ni weh. Malu weh, malu. Kang aku terjun gaung sebab malu macam mana wehh. Dan tulunglah jangan bawak itu video cam semata-mata nak rakam detik bermakna kunun-kunun tuh. Wuwuwuwuwuwuwuwuwu.”


Kalau kau degil, aku tak teragak-agak nak mengganggu hidop kau sepanjang hayatku ini. Takut ke tidak takut ke tidak takut ke tidak? Miahahaha!!




p/s: sila upload itu lagu baru aku nak dengar. Hehe. Len kali nak background singer ajak aku ouh. Aku wakil firqah (rumah sukan) untuk nasyid pe tapi kalahlaa. Hakhakk.


p/s 2: aku sapot minat kau nih. Jangan lupa tulis lagu untuk aku. Samting like.. faherah oh faherah.. kau comel seribu kali comel.. kahkahkah! :D


p/s 3 : aku tetap suka lagu cap hayam kau tu (let me). Sila continue itu lagu ataw aku sepak kau esok.





sekian ;)

buhsan tak entry ni? Sebab aku mengumpat dia dari awal sampai habis. Cis ciss.

16 comments:

aNoZ said...

haha.. kesian si dia ni. ape la cik bunbun ni. hahaha

~ نورحياتي ~ said...

aduyaiii..

apsal tak bg tgk gambar btol2?
hahaha

cik bunbun said...

anoz : jangan kesian. hakhakk.

nur hayati : sebab tak adelahh yang ;) hihii

s y i e r a said...

encem sgt tu .
mahal .
haha

Zqah said...

mesti hensem kan ?

boleh akak tmpg sekaki .. haha

cik bunbun said...

syiera : mahal. hahaha. betol3


zqah: msti dia gelak klo bace komen akak ni. heee :D

F U N F A B U L O S I T Y said...

wohuuu-macam robot je jadiknya ;D

-ImanAzlan- said...

hahahaha, tengkiu sesangat sebab promote lagu aku kat sini, ini bermakne bahawe aku kene promote blog ko kat website aku gak kot.hehe.

anyway, rakan2 yang telah tinggalkan komen di atas, sile maklum bahawe aku adalah sangat tak hensem. sebab tu aku xletak gamba sendiri.hahah.

nway, seperti kate2 cik bunbun, silekan usha lagu2 aku :)

cik bunbun said...

dex: robot? hahahhh


iman azlan : yeker tak hensem.. bluekkkss :P

bulat said...

bunbun..bulat here..lm xnmpk kat chat 2...;)
ingat dah luper ker..hehe

cik bunbun said...

bulat : so missing u. ahakss

Siti said...

hahaha..tergelak kat siti baca posting ni...

Papa meow said...

Bertuah dipromote oleh Cik Bunbun, rajin promote org ye hehehe

chemay said...

if lagu dye best an..
muke dye 2 kali ganda lagi best..
an an an??
hhhahha
*kenyit2 mateee

cik bunbun said...

siti : ahah. tenkiula kalau suke. hehe ;)


papa meow : dah jadi macam hobby ahaks ahakss :P

chemay: betol2. menipu je kata tak hensem tadi. wakakaka

p.i.n.a.t. said...

ahaha..trase popular jap bile bace post neh..=D