Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, March 25, 2010

Ade orang rindu cik bunbun tak?? ;) Macam takdepp je. Ohh, aku tahu aku siapa kau orang nak rindu-rindu. Uhhhuuuuu.

Itu ayat super negative miahaha.:D

Dua hari aku tak hapdet. Jangan salahkan aku, salahkan menatang kat bawah ni. Gagagaga:D ni sume kess pesta buku lahh ni.

Banyak kan aku borong? Orang suke membace lah katekannn. Ahaksss:P



Sebenarnye, bukannye aku dop melayan novel sampai aku takleh nak hapdet. Sebenarnye budak gemok tuh LARI DARI RUMAH dengan BRODBEN sekalik dia bawak lari. Kakakahhh. *kenape aku gelak??* Hari ni baru dia balek. Wuwuwuwu.


Btw, memang bestlah pegi pesta buku tuh. Asek kene ngorat jew. Gagaga:D lalu sikit jek kene ngorat. Hahahakkk. Ni bukan kess perahsan oke. Hahahakkkk:P eh kejapp, tak bes ponn kene ngorat. Wuwuwuwuu.


---------------------------------------



BABAK SATU


Abang jurujual : adek ni belajar ke dah kerja? *ayat nak jual barang

Aku yang cumel : tengah tunggu tawaran *senyum jugak

Abang jurujual : ohh, ingatkan tunggu orang masuk meminang *muke selambe


Apekahhh? Gagaga:P



BABAK DUA


Abang jurujual : adik beli ni dik *ayat pomot barang

Madi yang cumel : takpelahhh *pasal dah beli dah barang tu

Abang jurujual : malam ni buat ape? *memang gatal


Apekahhhh??? Hahakkkkk. Ngengong lahhh.



BABAK TIGA


Abang jurujual yang tengah lepak : dik,dik. Tu barang jatuh. *bukan nak jual barang

Aku yang cumel : *tengok kat lantai. Carik barang aku jang yatuh. Dalam dua minit camtulah aku tengok lantai

Abang jurujual yang tengah lepak : hahahakkkk kene tipu!


Wehh! Aku bengang gileww. Ade ke patot tipu aku macam tu. Hakdehh. =.=



---------------------------------------


Aku datang ponn ade satu tujuan jew. Beli novel yang ade diskaun. Hahakk. At the point aku dah beli novel-novel HLOVATE, aku cakap kat madi “dah, jom balek!” nyahaha.


*sape buleh faham dengan sekali pandang memang hebat! :P


HLOVATE takdepp nak amek otograp. IMAEN ade. See, ade otograp dia. Miahahahahaha:D eksaited kenapa? Aku ponn tak pernah bace lagi karya IMAEN ni. Baru festaim beli gagaga:D tapi aku dah bace jugak dan agak best la. Eh bukan, memang best!


Tahun depan, kalau aku pergi lagi, aku kumpul karya IMAEN pulak. Sebab novel HLOVATE sume dah habis kumpul. Gagaga:D


Zoom in sikit. Lepas ni ramai-ramai panggel aku BUMBUN oke. Mihaha:D ade dengung sikit. hakhakkk



Sebelum mengakhiri entry, terimalah gambau tak romantik ni. Ohoii:P

Muke aku terpakse ditutup untuk mengelakkan serangan sakit jantung dalam kalangan warga emas. :P


Ohh, sila tengok ade bookmark tu. KITORANG BATAK dapat bookmark banyak. Ahakss:P


p/s: sebelum pergi tuh, madi ade bace belog aku. Rujuk entry ni. Dia nanges terharu lepas bace ape yang aku tulis. Hahakkk. Seharian dia kene bahan dengan aku.



Sekian;)

20 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

klo dex cakap dex yg rinduu sgt2?
so?
ini adalah 1st commentetor kot!haha
yeah2 1st! ;D

embun d tengah malam said...

byknya buku

aNoZ said...

rndu rndu! haha.. mak aihhh.. tulisan tu!!! hahaha

cik bunbun said...

dex : haha. btol pulak 1st. gagaga:D cepat betol mak aihhh. hahaha

cik bunbun said...

embun : yea banyak;)

cik bunbun said...

anoz : haha. betul ke rindu? hahaha:D tulisan tu mmg unik ahaha

~ نورحياتي ~ said...

bunbun!!da lama sis tak jenguk..huhuh

banyaknyerr beli novel..nak juga!!tp x leh sbb final da nak dkt..kang sis dok lyn novel je dr buku pelajaran..wakaka..

sis xdpt agak ape bende tulisan tuhh..hakhakhak

@rE_MeaN said...

menarik laa babak2 yg berlaku kat sane..

aku pon ade juge

aku : dik tolong byar kan( nk dpt diskaun 30%)

adik comel : okie3.. kejap yer ( pndgan maut)

aku : yesss... untg aku ( hulur RM15)

adik comel : nah bang...

aku: amik laa baki (dgn selmabe)



note : bile aku kire2 balik... upenyer aku rugi 55 sen.... lebih baek aku beli sndiri jer... haha

the purple perempuan said...

pesta buku memang best tapi ramai sangat orang. wah. cik bunbun kena ngorat sebab cantik sangatlaaa. hehe. puji sekali-sekala. :)

cik bunbun said...

sis yati : meh sini bunbun bacekan.

dia kate...

BUMBUN,

selamat mambace Vendetta. semoge mendapat manfaat.

-imaen-

hahaha. macam tu la senanye. gagaga:D nak ke? meh pinjam meh. seploh hengget satu jam. wakaka

cik bunbun said...

aremean : hahakk.kesian ko. lagi kesian dari akulahh.. gagaga:D

cik bunbun said...

the purple perempuan : dtgla hari sekola, sure takk ramai macam sabtu ahad. ngee:D

cantek ke?? alahaii.. kembang lagi. hahahakkk:P

Arra JaSmY said...

rinduuuuuuu..hak hak hak.

akak nak buku tuh satu.


sekiann.*apekahh??*ahaks.

cik bunbun said...

kak arra : apakahhh??? bunbun jugew kehairanan yg amat yeuwww. hahakk

F U N F A B U L O S I T Y said...

terrer kan dex comment?sepantass kilat gitooo-haha ;D

Zqah said...

bestnyer g pesta buku =(

hlovate i lap u !!!

@rE_MeaN said...

memg kesedihan diriku...
haha...
aku gi ramai jer org..
bengang btol..
kawalan ketat giler..
thun lepas aku gi arie last..
maen masok mane2 pintu je..
haha

cik bunbun said...

dex : ohh sgt terer gituuuu! ahh *ksgom* haha.

cik bunbun said...

zqah : ehh nape akak xg? huuu

cik bunbun said...

amin : weh, ko mmg kesian gile ahh. hahaha sape suh tamao ikut aku kannn. gagagaga:D