Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Tuesday, February 9, 2010

Tiada jari, tiadalahh cik bunbun. Erks apakahh??

nota peluk tiyom cik bunbun: entry ini adalah entry berjadual.

Ape yang kita boleh buwat dengan jari kita?? Erks, aku jawab sendiri oke. Kita guna jari untuk taip sms. Selalu. Kita guna jari untuk petik suis. Takkan guna siku kot. Ekekeke :P kita guna jari untuk makan. Kalau pegang sudu pon guna jari kan? Kann,kann? Hikk. Kita guna jari untuk korek hidung. Hahahaha. Itu memang mesti. Lalalala :P

Kali ini cik bunbun akan berkongsi cara menggunakan jari yang kreatif. Aku pon tatawu macam mana aku boleh sesat dalam web indon ni. Tapi bende ni memang comel giloss. Enjoy oke ;)


Gelecek bola! Dia guna satu tangan jek untuk buat pose ni. Kagum! Kagum!


Aksi tendangan kepala jari. Hikhikk. Detail betol. Siap gol skali.


Pelumba lari atas trek. Nombor kat baju tu yang paleng penting wehh. Haha.


Ini.. naek kanu kot. Aku pon tak pasti. Tangan berbulu bebb. *ceyt, itu yang aku nampak. Lalalala :P


Angkat berat pulak. Tangan nampak berotot. Hahaha. Naseb bek tadek bulu ketiak. Kahkahkah :D


Ini yang paleng aku suka. Tatawu kenape. Sebab rambut emas kut.hikhik ;)


Ayam pulak. Siap dengan mata sekali. Jambul panjang. Ayam encemm. Hikk ;)


Last but not least. Burung merak. Kuku panjang tu yang paleng penting. Buat effect paruh dia.



Sekarang ni untuk hasil jari-jari cik bunbun pulak. Hikhik. *teruja. Mesti nganga mulut dulu baru skrol oke. :D

ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ

Sape belum nganga mulut.sila nganga sekarang oke. Kuikui :P


ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ

Ngangaaa.. jangan tutup! :D


ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ




“ape tengok-tengok? Tak pernah tengok orang cun ke?” hakhak the hulk :D



“seksi kan bibir aii” erk. Jom muntah. Lalalala :P




“tak ke aii nampak comel??” boleh muntah sampai esok pagi oke. Hakhak :D




p/s : kalau tiada jari, tiadalah pose cik bunbun. Hikk.

Sekian entry bunbun mengenai jari. Sila datang membaca lagi setelah selesai muntah ;) babai!

5 comments:

luvly mya said...

cute betol nengok jari2 tue dilukis gitu..haha

artdeep said...

hmm buat la muka tuh guna jari jemari awak kaler2;p ehee

cik bunbun said...

luvly mya : betul2 haha :)

artdeep : kalau reti takpela jugak.. hehh.

Den Macho said...

creatif la jari-jari tu, warna warni lagi.. jari cik bun bun pun kreatif gak :)

cik bunbun said...

den macho : hikhik.. tersipu malu aii.. macho la u ni. hakk. tak boleh belahh. :D