Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Thursday, February 18, 2010

Si dia yang membuat aku tersenyum dan menangis


This is deadly and seriously serious entry. Tulung menangis di penghujung entry.


Gambar ni. Dia tak pernah bagi aku siarkan kat mane-mane. Satu-satunya gambar yang dia pernah bagi kat aku.

Nampak tak kesan renyuk tu? Kesan terlipat? Sebab sebelum dia masuk dalam frame ni, aku dah bawak gamba tu ke mana saje. Setiap kali aku sedih dan tak boleh tidur, gambar ni yang temankan aku. *bende tu renyuk sebab aku tido ganas sangat. Apekahh? :P

Sekarang ni aku tutup muka dia guna sticker bintang. Aku kan kreatip :D





Ouhh. Cik bunbun tulis entry tangkap leleh kali ni. Haha (ketawa palsu)


Aku tak pernah cerita kat kau orang pasal dia kan? Kalau nak tahu lebih lanjut, klik sini.




Aku terfesbuk fesbuk senior aku hari tu dan terbukak gambau dia.



Tiba-tiba aku ternangis bila tengok gambar dia. Teringat semua kisah lama.




Muka dia tersorok dalam gamba ni. Tapi aku masih nampak dia =.=’





Tataplah lelaki-lelaki kacak ni oke. Hakhakk. Kacak kew? Nak berkenalan sila kontek aii oke. *ayat gembira tapi muka masa menaip sedih jew. Lalalala



Ini rere. Kura-kura yang dia bagi. Aku dah jarang peluk dia sekarang sebab bila aku peluk, aku akan ter ingat dan ter rindu dan ter nangis dan ter sedih.



KESIAN RERE.. ABANDONED, NEGLECTED.



F pernah offer nak bagi aku teddy laen supaya dapat lupakan dia. Tapi aku tak nak. Aku nak rere je.


Ohh, aku tawu, aku ciwek, aku cengeng, aku suka nangis, tolong gelakkan.




p/s : background baru ni macam ade yang tak kena. Kau orang tak rase ke? Rasa pelik semacam. Hmm. Tuka balek yang asal??


p/s 2 : tak pernah lupakan dia dan tak nak??




DILEMA CINTA



Seberapa salahkah diriku
Hingga kau sakiti aku Begitu menusukku
Inikah caramu membalas
Aku yang slalu ada saat kau terluka

Seberapa hinanya diriku
Hingga kau ludahi semua yang ku beri untukmu
Tak ada satu pun perasaan
Yang mampu membuatku begitu terluka

Namunku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Telahku coba segala cara
Untuk bahagiakan kamu merebut hatimu
namun x semudah yang ku bayangkan
Bila kau tak inginkan ku tuk disisimu

Tak pernah ku rasanya sebelumnya
Mengiginkan dirinya hingga ku tak kuasa
Meyakini hatiku
Bahwa ku mampu berlalu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi dirimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Namunku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu


By purple band?


sekian.....

12 comments:

Papa meow said...

Cian BunBun, apa2 pn papa doakan yg terbaik je :D

NahDaTuLIzaH said...

Jgn sedey-sedey ye..senyum ckit...

-afiera- said...

sobsobss .
ira pown sdg mngalami bnde yg sme ):
n clalu plok cik ted .
evry nye .
huwaaaaa )):

min said...

huhuuu
aik baru wat entry psl nie
amu pun alami jgk ke?
sabar ye
be strong ma

cik ian@aH Lian~ said...

background dah oke,
simple dan sedap mata memandang.

btw,
itu kekasih lama atau bukan?
kalau kekasih lama,
kena cuba lupakan,
kalau bukan,
kenapa tak cuba memulakan.

tp, mcm kekasih lama jer...
uhuk2...

Aus said...

lol,,
saba ok..
tabahkan hati..
biasela tu.
dugaan..

zh-ena said...

cari sajer yg baru

nur jannah said...

uit.. bese je tgk background nih.. sbb aku suka,.. hehhehe

Adam said...

ahhahaha... adam disini untuk anda.. lala

aNoZ said...

jgn sedih.. take care of urself k.. itu semua dugaan. jgn sedih2 lg!! im here for u. hehe. =PP

Anonymous said...

kesianye rere(kura-kura)... T_T

ahakz x sanggup rr nk bace lagi !!!

cik bunbun said...

bunbun said =)