Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, February 5, 2010

Nak makan sayang.Nak bagi kau orang lagilahh sayang.ceyt! dasar kedekut! :P

Marilah kita melihat gamba ini secara berjemaah. Afdhal. Lalala :P

Aku tengah jalan-jalan pergi blog orang laen. Sila bayangkan seorang kanak-kanak riang yang merayau-rayau dengan muka innocent dan sambil berjalan ala-ala tak pijak tanak. Erks. Apakahh? Hehe :D

Mata aku berpinar-pinar bila tengok blog yang pelbagai kaler. Lalalala :P bak kata pepatah melayu moden, jauh berjalan, luas (kesilauan) pemandangan. Ekekeke :D

Tiba-tiba aku Nampak bende ni. Siyes! Cute giloss. Betul ke ini coklat. Aku tak percaya. Ke aku yang salah anggap bende ni coklat. Rabunla katekan. Gagagaga :D

Sape yang nak tengok yang lagi cute dari ni sila klik sini

perlulah mempromote blog ini kerana terlalu kagum mengkagumkan hasil kerjanya. Buleh buat tempahan juga. ;) sungguh baik hatiku kerana mempromote blog orang laen. Kuikuikui. Hati mulia. Uikss. Suda jadi riak. Lalala :P

p/s: sori yer aku ragut gamba ni tanpa kebenaran. Lalala. Sila jangan saman saya. Saya belum kawen dengan lelaki kaya. Hahahaha.
p/s: kazue, bunbun busy blogwalking. kalau dah free, saya tempah satu yerk!

4 comments:

HOn3YB33 said...

sungguh comey biskut2 itu..

kalo beli nak makan pun sayang..

tul x??

so kesimpulan...

wat perhiasan sampai berkulat..

ahahahaha

cik bunbun said...

hahaha :) lagilah sayang kalau da berkulat.

pekate cik honeybee blanje coklat tu. lalalala :P

meo188 said...

nak! cute!

cik bunbun said...

meo188 : kalau sy da kaya sy balanje kamoo oke.. hikk