Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, February 17, 2010

Jambu oh jambu. Kenape engkau jambu.. kemudian, hujan lebat. Sekian.


Haaa.. meletop tak tajuk entry ni.. harharr.. hari ni cik bunbun nak jual jambu oke. Mari makcik-makcik, nenek-nenek dan abang-abang, Satu bunjut seringgit dua kupang. Berbakat gitulahh. Wakakaka. Apekah? :D


Takde maknenye jual jambus jambus segalas okes. Hari ni aii ingin mengupas kulit buah jambu tentang LELAKI JAMBU. Ecececece.. berinformasilah konon. Hakhakkk.


Ape maksud lelaki jambu ni sebenarnye yer? Aku sangatlah tidak tahu kerana ilmu pendek sedangkal. Bahaha. Sila gunakan bahasa seperti itu dalam karangan anda oke. Lalalalala :P


Dari mata bulat cik bunbun yer adik-adik, lelaki jambu ni muka dia berwarna merah jambu kerana memakai blusher yang tebal. Dan bila tersenyum akan terkeluarlah buah jambu dari mulutnya. Sangat tidak logik oke. Hakk :D. jadi cik bunbun ingin tahu pendapat u’oll mengenai lelaki jambu oke, sila tinggalkan komen anda.


Sekarang, Mari kita buat undian lelaki jambu yokk!



Calon pertama :

FAHRIN AHMAD . untuk undi fahrin, taip fahrin dan hantar ke 99999

Jambuw kew mamat ni wehh?? Aku pon tatawu. Lalalala :P saje letak dia kat sini sebab nama dia agak fofular kebelakangan ini. Huu.



Calon kedua :

FIZO OMAR. Untuk undi taip fizo dan hantar ke 99999

Seksi oww dada dia. Bahahahahaha. Aii terguda. Hakhakk. Muka gatal aku neh. Lalalala :P



Calon ketiga :

DAFI. Untuk undi taip dafi lahhh takkan dofo pulakkk. Mihaha. Dan hantar ke 99999

Auuuu. Sangat cumel oke. Olololoooo. Hikhik. Jambu kew? Sila undi oke. Aummm! Perlulah membuat bunyi rimau mau mengawan di tahun harimau ini. Hakhakk :D



Calon keempat :

IQRAM DINZLY. Untuk undi taip iqram dan hantar ke 99999

Dia tenung aii tuu. Hakhakk! Sukew!sukew! adakah ini lelaki jambu? Sila undi oke. Lalalala :P sila ambil perhatian oke, saya suda cop sama dia. Jangan rebut. Harharr :D



Calon kelima :

ALIF AZIZ. Untuk undi, taip alif dan hantar ke 99999

Orang kate dia ni jambu. Jambu ke? Jambu tu bukan buah ke? See, aku sangat lurus kan? Hakhakkk.



Siapa yang nak buat entry khas di blog masing-masing tentang lelaki jambu ni dipersilakan. Tolonglah bagi aku faham tentang lelaki jambu ni oke. Cikgu kat sekolah dulu tak pernah ajar. Jambu batu dan jerawat batu pernahlah dia ajar. Harharr :D



Lekaki jambu pilihan aku adalah ini


Jambu keww macam ni weh? Hahaha. Tapi aku suka. Lalalala :P ade sesiapa kenal? Kalau tak kenal lagi bagus. Takyahla kite maen rebut-rebut sampai tarek rambut nanti. Mihahaha. Suara dia sangat heaven okayy. Aii terguda sangat sampai tegak bulu kening. Hakhakhakk!



p/s : sape yang nak buat undian tu pun dipersilakan tapi tanggung sendiri owkayy. Manelah tawu, polis datang tangkap keww. Lalala :P

p/s 2 : dalam kamus dewan ada ke istilah lelaki jambu? Thesaurus? Oxford? :P



sekian dan sila tinggalkan pendapat anda tentang lelaki jambu. Boleh kite tambah pengetahuan.



Iklan berbayar :

Jangan lupa sertai contest teka mata cik bunbun. ;)

19 comments:

miss.fyra ruslan said...

dafi dengan aliff aziz betul2 kategori jambu kott.

psstt.. gmbar last tuh spe..??

*wink-wink- teman hati cin bunbun kah?

cik bunbun said...

miss.fyra ruslan : jambu batu ke? ehh.. marah pulak nanti. hihiii.

gambar tu sekadar gambar hiasan. menjawab soalan tak ni? haha

Qisha said...

bagi aka lelaki jambu selalunya berkulit putih..nak tau gak sape laki tu bunbun??

nawal said...

dafi uh mmg king segala jambu...

yg lastu pon adelah sket2 kejambuannya..ngeh2~

lelaki jambu... laki yg muke kiut gitu :)

cik ian@aH Lian~ said...

i suker
no.1 dan no.4,
yang lain tolak ke tepi!
ekekeke

~amalina~ said...

hensomnyaaa mamat-mamat ats tue...tapi sayangnyaaa jambuuu..huhu;p

zaza said...

yang last tu plg jambu.. boleh kenal?? hahah

rossoneri said...

dlm byk2 calon, dafi n alif aziz je jambu..y lain macho seyyy..err y pilihan hati kamu tu, boley la dikategorikan jambu...heheheh...bagus pilihan kamu..

p/s:salam ziarah...heheh

cik bunbun said...

qisha : kulit putih yerr.. bukan kulit merah jambu?? haha.. yang last tu.. tettttt. hakk


nawal : king segala jambu? hahaha.. gelak golek golek ni. mihaha.. knp semua berminat dengan jambu aii ni.. hihii


cik ian: ermm no 1 boleh amek tapi no 4 tak buley. hahahh.. iqram 4 ever.. hakhakk. gelinyer.lalala :P

cik bunbun said...

~amalina~ : eh tak minat lelaki jambu kew?? hmmm..



zaza : boleh jew. nanti boleh kite bermadu. apekahh?? hihiii


rossoneri: hihii.. bagus ke? tengoklahh spe yg pilih.. hakhak

hanaahmad said...

laki ni jambu enak d pndg..ase cm nk mkn2 je..hahah~

cik bunbun said...

hanaahmad : a'a rase nak makan jew jambu batu sekalian tuh. hahahaha

aNoZ said...

nak undi diri sendiri. tp x termasuk dlm pencalonan.. cik bunbun buat entry baru la utk pencalonan sy. haha

maisyara Pot! Pot! said...

i think, dafi n aliff tu yg jambu.. yg lain smart n encem jep.. hahaha.. :D

cik bunbun said...

anoz: haha. oke2.sila amek borang di kaunter, tinggalkan no fon u, myspace, fesbuk, ym, nanti kite boleh kenal2. hakhakhakk!!


maisyara pot! pot! : hmm.. kesimpulannye, dafi king segala jambu, alif jambu jugak. tapi jambu tu ape? hahaha

maisyara Pot! Pot! said...

kbnykan owg ckp jmbut tu mamat cute.. yg muke law mekap cm pmpuan nmpk cm pmpuan.. ngee^^

cik bunbun said...

maisyara pot! pot! : oooooo.. baru faham. yay! dah lulus. hahaha. sgt lembab oke.. ;)

Syasyaaa H said...

Lelaki jambu nihh macam cute cute comel comel gitu. Ade yg sampai muka ala ala perempuan. Hahh tu lahh lelaki jambu. Dalam entry nihh yg jambu Dafi & Aliff jeaa. Lain tu sume lelaki macho or maskulin *cehhh. Lelaki pilihan tu pn bole lahh kategori jambu.

Megat Teraweh bin Md Arifin said...

kalau sy, bagi sy dafi and alif aziz jambu..
sumpah kelakar post akak, sempoi!