Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, February 14, 2010

Ini entry kereta api oke. Tulis laju- laju. Bahahaha!!



Sila tengok dan lihat dan renung di bawah kemudian gosok mata bersama bunbun oke. Hakk. Betol ke ape yang kita tengah tengok ni??



Yang ni aii tengok pukul 12 malam camtulahh



Yang ni pulak aii tengok dalam pulul 2 setengah pagi. Hahahaa.





Kira okelahh tu. Boleh kembang-kembang lagi kat mane yang belum kembang. Wakakakaka! Kejam bunyinya. Bukan dah cukup kembang ke? Sila menyampass bersama. Lalalala :P






Yang ni pon hanya ilusi. Hahakk~ lepas ni mesti ramai orang boikot aku.wuwuwuwu. sila gandakan menyampass anda. Ambil kalkulator, pastu darab seribu. Hahaha. Baru masuk sekali dah kembang. Menyampass kan?? Sape tak menyampass, silalah menyampass. Buhuuu.



p/s : habis sudah entry kereta api. Memang laju je kan kau orang baca. Miahahaha! :D


sekian ;)

No comments: