Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, February 7, 2010

Hari ni aku gatal-gatal memiang. Kahkahkah :D sila jangan takot.

Bukan gatal garu-garu tu ehh. Tapi gatal mengade-ngade. Ahakkss.

Aku tanye kat pakcik google. “pakcik,pakcik… bunbun femes tak?? hikhik”
*siap kenyit-kenyit mata lagikss. Bahaha!!

“kejap yer, pakcik tulung semak yer” *pakcik ni pakai spek goggle. Lalalala :P
Sila abaikan cerita yang tak logik tak berasasss ni.


CERITA SEBENAR YANG TIPOO

Aku search bunbun kat google. Lepas tu keluar gambar ni.


Kan aku da kate aku tipu. Hikk. Kalau betul-betul keluar memang aku kembang hidung sampai tahun depan. Hakhak *ada bau-bau temberang. Agagagaga :P

CERITA SEBENAR YANG BUKAN COBAAN

Penat jek aku search bunbun. Kau orang tau ape yang keluar??

Budak ni ha.

ˇ
ˇ




Cess. Kau merampas kepopularan kepenularan aku.


Rabbit je padahal pon. dahla mata senget! cetta poodah! yinnadei!! *ada bau-bau cemburu. Agagagaga :D

Kau ingat kau je femes?? *keluar api kaler purple kat mata. Nak jugak purple. Hik. Hik.

In order to mengubat membalut luka kelukaan terasa tak femes di hati ni, aku pon search nama sebenar aku. Hakhak.. hambekk kauu.

Keluar myspace aku kat page pertama lagiks. Lalalalala :P




Termasukla akaun esnips aku yang da berabuk bersampah dah lame tak bukak. Guguuuu. :D

Belog ini pon. masih di page pertama tersorok tercerok terberok kat nun di bawah situ haa. Aishooo. *kau jeles ke tak haa, wahai rabbit bernama bunbun?? Kazkazkazz :D

terasa rasa gatal dah hilang lepas terasa diri femes. Femes. Femes! Cess, Apakahh? :P tulung jangan cuntuhi perangai jijik seperti ini. Lalalalalala :P

p/s : nama aku sebenarnya yang makayahdatuknenek nak bagi adalah FAREHAH. Uiks.. ada orang tak pandai mengeja semasa tahun aku dilahirkan.

p/s 2: kat Malaysia ni sape lagi yang sama name dengan aku yerp?? ;) lalalala

Sekian ;)

9 comments:

Qisha said...

takpe bunbun..rabbit itu cumella..

epalejau said...

nama kita tak sama.
hiks...
tetibe..
:))

cik bunbun said...

qisha : ini kes jeleslaa.. haha

cik bunbun said...

epalejau : nama tak sama?? hurmm.. memang tetiba. haha :P

Are'Ja_(",) said...

hehe...cik bun..
kalau roti bun tu ok tak? ehhee

cik bunbun said...

are'ja: buhuuuu.. roti bun. sedihnye.. haha.

tia said...

cik bun bun,
kalau search kat google memang senang nak kuar,
cuba kat yahoo..
gila berabad...

Shah said...

Cik bunbun ada kembar rabbit ker??

cik bunbun said...

tia : saje search kat google nak bagi senagkan hati.. hahakkk!


shah : kembar? haha. yelakot. tpp sy lagi comel.muahahaha