Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, February 14, 2010

Gambau- gambau panas mendidih di belog bunbun. *tajuk pelik semacam. Abaikan. Lalalala :P

Gambar-gambar ini telah dikaburkan untuk menjaga maruah mereka. Sekian, terima kasih. Kaburlah sangat kann. Hekk * hari ni cik bunbun jadix skemass okeh? Lalala :P


Ini pic melekat kat dinding. Bahahaha. Aku nampak gemok dalam gamba ni. Memang aku gemok pon. Harharharr!! :D




Ape bende kaler hijau tuh? Rumput? Ape motif? Tak tawu? Hehh.




Errr. Rambut kat kapla sumoer( orang yang bersumo) macam tu kan? hakk




Banduan. Seringgit untuk sebunjut. Bahahahaha. Muka beler je dalam gambauu ni. Aii like!! ;)



Angel on the earth. Kasut sapo sesat tu




Ini orang berangan kawen. Buku geografi jadi kipas. Hehhh. Goli eden nengok gambauu neh. Bahahaha!




Er.. unta padang pasiak? Itik takde ekor? Err. Firaun jalan macam ni ke?




Sultan dan sultanah. Hasrat aii nak kawen dengan raja dah tercapai. hakk





Erm. Ini cover album hokayy. Name band ni, si topi biru dan penyapu. Apakahhh?? Haha. Autograph aii ada kat situ oke. Lalalala :P



p/s : ni gambau tahun lepas dengan adik-adik kesahyanghan haku. Bahahaha! Aku pon tarak tawu kenapa aku jadi tak matured kat gambau-gambau ni. Auuuu. Jatuh saham tergolek-golek. Hahaha :D inilah jadinye kalau aku bergaul dengan orang-orang muda. hekk :D

p/s 2 : seratus peratus diedit menggunakan paint. Dapat teka ke aku yang mana satu? Alahaiii, malunyerrr.



Sekian ;)



*di hari valentine dan raya cina ini, aku cuma ingat kat kawan-kawan. aku tak sambut valentine oke. ngeee :D

** sebenarnya tak tawu ape motif publish entry ni pada hari ini. ;)

18 comments:

zool said...

Macam2 ada..
Belajo betul2 ye dik..

First time singah sini.. Salam singgah

cik bunbun said...

hehe.. oke~

F U N F A B U L O S I T Y said...

nice entry-mmg rare gituu-nice work!keep it up-hahaha ;D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

cumil jerp pic2 tu :D

Fakhrur Razi said...

ahahahah mne carik2 model tuh?
hebat2 belaka XD

Emora Valeria said...

hey cute gile!

cik bunbun said...

funfabulousity , miss lolly, emora valeria : haha.. thx.. cett, busuk aku nih.. gabung tiga skali.. hahaha :P


fakhrur razi : baya sorang doploh sen. bahaha

zack zukhairi said...

picture pharaoh tu paling kiut and lawak! hehehe!

cik bunbun said...

zack zukhairi : hehehe. tegok oranglahh. haha :D

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

pale mmg kreatif la sume...sporting lak tu..huhuhu...gile2 sume...layan jer...zassss..

touyakaruma said...

Ish - ish ish ... saperlaaa bofriends diorang nie.

cik bunbun said...

cik aida comei : sume gila-gila je kan.hahaha


touyakaruma : knpe?? nk brkenalan ke? wakakakaka!

touyakaruma said...

boleh ke klu nak berkenalan ? (sila baca dengan gaya playboy)

cik bunbun said...

@touyakaruma : haakhakhakk. menangis aii baca. huu.. terharu gitulahhh. hehehe ;)

mimi said...

bESTNYA WAKTU SEKOLAH2
MESTIE SRONOK GILER MAUT....
BESTNYA SEKOLAH...BESTNYA SEKOLAH...

cik bunbun said...

mimi : err.. pgilah sekolah. haha.. jwpn membina ;)

Anonymous said...

nih rr bahye ke sekolah...
ibu2 bapa2... sila awas anak anda xD

kinsyakrn said...

kelakau lah korang ni...