Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, February 15, 2010

.Entry khas, cik ebby ku sayang. Bahahaha!! Sila gelak tanpa sebab. Hehh.



Entry ini khas untuk sesiapa yang nak join contest oke. Klik sini untuk link ke kuntes.

Ramai yang tak kenal cik ebby ni. So, entry ini akan dipenuhi dengan gamba dia yang memang cantik menarik, dan memang da bomb. Bahahaha!! *ebby, bunbun letak gambar yang cantik. Sila sambut befday bunbun tahun ini oke. Miahahahahha! Ada udang di sebalik bubur ayam. Apakahhhh? Lalalalala :P



Sedikit sebanyak tentang ebby: *memang tak banyak pon. Harharr :D


Aku kenal dengan dia sejak form 1. Satu kelas. Masa form 2 dan form 3,dia kelas laen pulak. Dan bila masuk form 4, dia duduk sebelah aku sampailahhh form 5. Tapi aku dah rapat dengan dia sejak form 2.

Masa tidur, dia suka... tetttttt. Bahahaha! Kalau aku bagitaw, dia tak sambut befday aku tahun ni. Hakk. Kejizz gituzzz. Lalalalala :P

Aku pernah tido rumah dia dan dia pon slalu tido rumah aku. Alahhh, macam tak biase pulakk. Rumah pakcik dia pon aku pernah pergi. Hakhakk. Jangan memainnn. ;)

Befday dia jatuh pada tanggal 26 disember yang mana berlaku tsunami. Aku tersangatlah sedih kerana tak pernah menyambut befday dia hokayyy sebab itulahh masa cuti sekolah . Tengokk, betapa baeknya aku. Harharrr :D

Walaupun dia kecik, tomei-tomei gituzz, tapi dia memang berkeyakinan dan hebat dalam sukan. Memang jauhhhh beza dengan aku. *ini pengakuan ikhlas yer ebby. Bunbun ulang sekali lagi, ebby, sila sambut befday bunbun tahun ini. Hakhakhakkkk!! Ngee :D



Dia jugak sentiasa menyokong ape yang aku buat. Aii terharu. Sob. Sob. Prettttt *bunyi hembus hingus. Harharrr :D

Contohnya dia selalu menggalakkan aku berblogging dan juga seperti gambau di bawah ni. Sila rujuk pada entry ini sebelum merenung gambauu di bawah oke


Sila perhatikan dan tenung status cik ebby

Kalau tak cukup besar, sila ambil kanta pembesar ataw teleskop. Apakahh?? Ngehngehh :D


Dan seperti yang dilihat di atas, hobi cik ebby semasa mengunlainkan diri adalah mengesearch gambar-gambar babi baby dan mengletakkan ia di YM. Harharr.

Dan pada masa yang sama, dia akan berangan untuk mempunyai anak secomel itu. Mihahaha. Opppsss. Aii tarek balek oke. Ebby, buat kali keempat, sila sambut befday bunbun. Wahahahaha!! :D



Oke, aku mengaku tadi aku tipu, hehh. Aku letak gambauu ebby yang pelek-pelek je. Bahahaha



Nampak jelas kan mata dia? Lupa pulak, ebby ni femes kat sekula sebab mata dia besar dan cantik Hehh. *ada bau-bau cemburu. Agagagaga :D






Aku pon tatawu kenapa aku taruk gambauu ini. Dah la mata pon tak nampakk. Bahahaha! Saje nak bagi susah teka.lalala :P. walaupun begitu, ebby masih cumel. *bunbun sedang bodek, sila sambut befday bunbun tahun ini. Apakahh??? :D




Ebby through a gap. Kitorang memang suka tangkap gamba pelek. Harharr :D hobi aii gituzz. Mihahaha!




Hambekk kauu. Tengok mate dia puas-puas. Tengok sampai juwling. Lalalala :P dekat plak letrek ponn boleh tangkap gambauu kan. Hekk.




Ini cik ebby dengan cik ena. Cik ena pon kawan baek aku jugak. Hikk. Rindu dia. Lalalalala :P *takde yang jeles kan??? ;)









Tengok ebby jek. Jangan tengok budak pelek kat sebelah oke. Hakk.




Sape tak percaya mata ebby ni besauu, sekarang, sila percaya. Hakhakhakk! :D


Dan gambau terakhir. Tidak sesuai untuk perempuan mengandung dan mereka yang mempunyai lemah semangat dan sakit jantung. Hehehe ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




HAKHAKHAKK!! Busuk gila gambauu ni wehh. Ade nampak aku ke kat situ? Takde kan? Lalalalalala :P



P/s: sesiapa yang belum menjoinkan diri dalam contest, lepas ni dah boleh join kan? Hikk. Sape yang berminat jerlahh. Aii tak pakse hukayy. Huhuu. Sesapa yang nak tukar jawapan pon boleh.

P/s 2: tak tawu kenapa aku banyak hupload gambauu zaman sekula kebelakangan ni. Nanti orang ingat aku sekula lagi. Aii ni awet muda ke?? Harharrr :D

p/s 3: aku sebenarnya trauma nak letak gambau ebby. Sebab tahun lepas ada sorang mamat saiko ni tengok belog aku pastu dia kemainnn minat kat ebby. Kacau tak buleh belahh. Nak je aii ketok-ketok kepala mamat tu.

Wuwuwuwu. Masih rasa bersalah. Ebby, bunbun letak gambau kat sini boleh kannn?? Hakk. Lepas dah publish baru nak mintak izin. Hekk.



Pesanan khas dari penaja iaitu mak cik midah kantin : EBBY, SILA SAMBUT BEFDAY BUNBUN TAHUN INI. Hakss ;) *mak cik midah tu mak cik kantin kat sekula dulu. Hehehhh

Sekian ;)

2 comments:

joegrimjow said...

haha
habis jatuh saham mendadak2
hheheee

cik bunbun said...

@joegrimjow : hahaha.. jgnla cakp macam tu. malulaaa.. hakk apekahh ??