Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, February 3, 2010

Bila cik bunbun mula berangan

Adakah mukaku sechubby ini semasa berangan? Lalala :P

Okayy.. kalau aku nak beli kereta, aku suka kereta besau. Macam proton exora. Tak kesahla, yang penting besau.

Orang yang belum ada lesen macam aku juga perlulah berangan memiliki kereta terlebih dahulu. Lalalalalala :P

Ini proton exora. PROTON juga MPV. Ececece :P
Aku search kaler purple. Tapi tadek plak. Alahaii..



Aku suka kereta besar Sebab…


aku nak ada anak ramai. Lagi ramai lagi bagus. Kalau 9 orang boleh maen besbol. Kalau 11 orang boleh buat team bola sepak soccer kidz.. lailailai.. :D kalau 22 orang, boleh belahh!! Gagaga..:P


Perlulah seramai ini yerp!
Hati-hati lompat tu nak oii. Jatuh karang, bape banyak ambulans mama nak panggel. Ekekeke :P



“abang, cayang nak anak ramai yek”, sambil tergedik-gedik.


Gadis single mingle seperti aku perlulah berangan seperti ini. Hahahaha. Alangkah buruknya perangai.kuikuikui.

Sila gelak sampai pengsan. Hahahaha!



aku suka anak ramai sebab..

adek badek aku pon 2 orang je. Kadang-kadang rase bosan sangat. Sampai kene bercakap dengan bantal, dinding, almari. Diorang pon dah naek bosan kot tengok muka aku. Boleh keracunan makanan kalau terus tengok muka aku. Hakhak!

At least, bila anak sulung aku dah besauu, aku masih ada lagi anak yang masih kecik dan suka bermanja-manja. Manja boleh, kalau ngade-ngade, mama lempang jek! Haha! Malang betol anak aku.

Bila aku balek rumah dari tempat kerja, rumah bising jek. Pasal anak-anak aku tengah maen kejar-kejar dengan anak jiran sebelah. Imaginasi melampau. Hahaha.Takla rumah macam rumah hantu je senyapnye. Aku takot tempat yang sunyi.

Bila aku dengan hubby tengah penat, anak-anak aku tolong picitkan mama dan papanye.
“abang, anak kita ni sungguh soleh dan solehah macam mamanya kann??” perlulah mengucap dialog ini pada si suami kerana berasa bangga melahirkan sekalian anak tersebut. Ecececece. Imaginasi terlampau. :P



Oleh itu, anak aku mestilah ramai dan tersangat ramai.

p/s: seorang ibu boleh menjaga anak yang ramai. Tapi belum tentu anak ramai boleh jaga seorang ibu.

p/s 2: perlulah aku mencari calon suami yang kaya and willing to love me with all of his heart supaya boleh menyara aku dan anak-anak aku yang ramai. Lalalala :P

6 comments:

M.N.HayyaN said...

haha...
imaginasi terlampau..
hehe..
anak tuh rezki..
kn kn cik farehah..
hehe.
kaya?
takyah kaya2 pn blh jage anak ramai la..
hehe^^

Zinnera Zahra said...

moga jadi kenyataan. amin ~ ;)

eh, klu da jmpe DATO' MUDA, rekemenkn kwn2 beliau kt zahra ya!

lalalala ~

Qisha said...

aboi2 berangan mula2 kereta rupanya ada angan2 lain disebaliknya..tapi akak aminkan..semoga termakbul

cik bunbun said...

hayyan : nanti kalo anak2 aku kebulur camne?? hahaha

cik bunbun said...

zahra : dato' muda je?? yang tua tanak?? haha.

cik bunbun said...

qisha : yeah.. aminn. mari aminkan ramai2.. lalala :P