Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, February 26, 2010

aku pemalu. susah sangat nak percaya ke?



aku bukan taknak update tapi aku malu ngong!!! waaa!! malu!!






jangan besarkan gamba ni, kalau tak aku lempang. wuwuwuwuwu.




aku rasa tak nak keluar bilik! dush! dush! auuu! maluu!! kenapa takde sape-sape percaya yang aku ni pemalu?!!




!! M - A - L - U !!




sape yang tulis komen ni baek mengaku. hakhakk. aku bunuh kau nanti!! ni yang buat aku patah semangat nak jumpa diorang ni!~ auu!!


malunyer wehhhh!!!!!




huh.sempot.






p/s: ini entry orang pemalu nak tulis. so pendek jerp. harap maklomm



p/s 2 :cik bunbun dalam mud bercuti = malas nak tulis panjang-panjang. lagipon cik bunbun rasa nak membunuh. huh!


sekian;)

10 comments:

~ نورحياتي ~ said...

hahahahaha
tatau nak kate ape..
good luck!! :)

-ImanAzlan- said...

HAHAHAHA. aku xbersalah XD

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kim salam kat abang amad tau ngeeeeeeeeeee

KaorU IchibaNa said...

keh keh keh..mcm tu plak..ok per?siap ader org tlg kaverkan agy

cik bunbun said...

nur hayati : tak bek gelakkan orang pemalu tau. hakhak


iman azlan : kau buat2 tak taw pulak ehh.. mmg nak kene bunuh!


miss lolly: tamaoo tamaoo!! aiyoo


kaoru ichibana : tak okelahh.. huhu

zh-ena said...

jd mcm maner pergi tak perjumpaan tu

cik bunbun said...

zh-ena : kahkahkahh!! haishoo.. hentahh!! jgn tnye!!

♥ shiMawar ♥ said...

hahahaha..comel jek cerita kamu.. :)
bila bc, tringat gak zmn2 sekolah dulu..sbb aku pn byk secret admire..jap suka org ni, jap suka org tu..yg kiut miut aku suka jek..hihi.. :p

aku rasa, baik kamu pergi..kot2 le bleh sangkut dgn si Ahmad tu..msti skang ni die extra vaganza jambu drpd zmn kanak2..kan..? kan..?

F U N F A B U L O S I T Y said...

r u in LOVE?wowowowoww-pom pom-bang-bang-kebabaooommm-bunyi mercun kegembiraan! ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

r u in LOVE?wowowowoww-pom pom-bang-bang-kebabaooommm-bunyi mercun kegembiraan! ;D