Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, February 5, 2010

aku memang hebat! erkss.. ini bukan entry perasan.. bukan kowt. hahaha :D

Satu perkara yang memang aku bangga dengan diri sendiri ialah. AKU KREATIF.
Hahahahahaha. Kes perasan lagi. :P kahkahkah! dari kecik lagi, ayah aku selalu galakkan aku melukis. Dia selalu belikan drawing block, kaler pensel. Bila pergi bercuti kat pantai pon mesti dia suruh aku lukis gambar kapal. Haha. Oke, aku rindu ayah aku.

Kalau buat kad besday ataw kad mintak maaf memang aku hebat. Kalau aku tipu pon kau orang iyekan ajelah. Haha. Kawan-kawan aku pon banyak yang kreatip macam aku. Almaklumla, kawan aku lah katekan. Hakhak! :D

1 ** Cik puan Nunun
(perlulah ada cik puan kerana dia lebih tua 6 bulan)


Inila hasil lukisan dia. Aku suruh dia lukis muka aku, tapi ape motif dia lukis gamba botak dengan punk pon aku tak taw. Oke, aku mengaku, dia kata perangai aku macam dalam gamba tuh. Apakahhh?? Oww. Maksudnye aku sangat rianglah kann, kan nunun kan?? Hikhik :P


2 ** cik puan Noien


(perlulah ada cik puan juga walaupun dia lagi muda 6 bulan dari aku supaya aku nampak muda. Kuikui. :P)




Gamba ni aku paksa dia lukis untuk aku. Sebab aku pernah nampak dia lukis lelaki dalam gambar ituh. Sangat ensemm okayy. Hahaha. Hensemm kot. Aku suka style rambut dia. Lalalala :P perlulah kamu ambil perhatian bahawa perempuan di dalam dress itu adalah aku. Hakhak! Sejak bila aku kurus macam tu pon aku tak taw. Hikhik :D

Sangat cantek kan ape yang mereka lukis. Nak tengok lukisan cik bunbun?? Mesti kagum yokk!!

ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ





KAHKAHKAHH!!


Sorilah yek. Aku cuma reti lukis orang lidi jek. Hahaha. Tapi aku taw, lukisan orang lidi aku paling cantek yang kau orang pernah jumpa kan? Kan, kann?? Hikhik! Admit it, kawan! Lalalalala :P aku terlalu reti melukis orang lidi kerana aku memang suka kalau aku kurus. Macam lidi lah yokk!!

P/s: kau orang reti ker lukis orang lidi? ;)

16 comments:

+dieabella+ said...

sangat sengal..hahaha..peace!

Cheno said...

thehehe. orang lidi pun okey.
comel! sgt kreatif la awak! :D

cik bunbun said...

dieabella : hikhik.. sengal dan kreatip kan.. lalalala :P *muka tak bersalah

cik bunbun said...

cheno: hikhikk.. aii da kate aii kreatip.. hakhak. kembang~

Zahidah said...

ahaks. org lidi pun comel juga. ^^

cik bunbun said...

zahidah : betol betol.. lagi2 kalau bunbun yang lukis orang lidi tu.. hehe :P

oranglidi said...

PATUT LAH WA BERSIN-BERSIN JE SEMENJAK DUA MENJAK NI. LU DUK PANGGIL2 NAMA WA RUPA2NYA!! HAHAHAH.

TRIMAS SUDI SINGGAH BLOG TAK SEBERAPA NUN. HEHE.

[kreatif2!!!]

cik bunbun said...

orang lidi : alamakk.. abes kantoi lukes gambar dia.. hikhikk :D

Qisha said...

orang lidi itu secumel namanya bunbun;)

cik bunbun said...

qisha : wahhh.. terharu sangat. hikhik.suka! suka!

meo188 said...

wah sy suke lukisaqn2 sempoi cenggini....

i'll follow ur blog...

slm kenal!

epalejau said...

okeh.
sekurangnya lebih creatif banding orang lidi epal.
kan?
:)

cik bunbun said...

meo188 : ouh sgat terharu krne kamoo suka ;)

cik bunbun said...

epalejau : nak tengok epal lukis orang lidi dulu. hikkss ;P

ARC™ said...

aku reti lukes org lidi!!senang aje hahhaha

cik bunbun said...

ARC : senang je kann.ehh betul ke ni?? cuba buktikan. lalalala :P