Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Wednesday, February 10, 2010

Aku dah jatuh cinta. Gadis single jatuh cinta! Tolong selamatkan!!

Aku dah terjatuh hati dengan seseorang. Nama dia Papa Meow. Kau orang jangan fikir laen pulak. Aku cuma terjatuh hati pada hati budi dia. Ececececece :P kisah terjatuh-jatuh ni bermula sejak aku baca belog dia. Picit sini.

secara ringkasnya, Aku memang salute malut kalut dekat papa meow ni sebab dia kutip kucing-kucing yang terbiar dan bela diorang semua. Memang tersangatlahh baek hati. Aku pon have no idealahh kan berapa fuluh hekor yang dia bela.

Terasa macam sedih yang teramat bila baca cerita pasal anjing dia, PEACE, yang hilang (sekarang dah jumpa). Jangan salah sangka pulak kenapa dia bela anjing. baca blog dia baru faham oke. Memang dia ni pencinta haiwan sejati. Rasa sayu dan pilu bila baca entry pasal kucing-kucing yang dah berangkat pergi (innalillah lah tu) atawpun hilang dan cedera. Terasa nak nanges sekali. Ecececececece :P emosi pulakk. Hikk!

Memang tak kelip-kelip mata baca entry-entry dia sebab kucing-kucing dia semua dah jadi comel. Dapat jagaan baeklahh katakan. Rajin pulak bagi makan dekat kucing-kucing terbiar yang dia tak bela. Oke, kalau aku nak kawen, aku cari lelaki macam ni. Biar hidup aku pon terjaga. Ecececece :P takde apape maksud ye papa meow. Lalalala :P *mengelakkan kontroversi. Hikhikk

Aku da habes baca semua entry dia. Ulang pengumuman, SEMUA okayy! hakk! :D obses sangat. Lepas baca, aku rasa aku tak sanggup nak hampakan kucing-kucing yang datang melepak dekat rumah aku. Aku bagila sikit makanan kucing aku kat kutu lepak tu walaupun kucing aku pon tak suka diorang dan gadoh sokmo. hakk :D *tempias papa meowlahh ni ;)

Antara kucing dia yang aku suka si wewek yang hitam putih dan si tiger belang-belang yang tengah hilang sekarang. Encemm gila kucing ni. Rasa nak buat jadi asam boipren jek. Lalalala :P So, mesti tengok belog dia okeyy!

Suka gile gambar ni. Comel kann? Hikk. *gamba rampas lepas spotcek dekat belog papa meow. Haha.

Yang hitam putih tu lah wewek. Aii like sangat!!muahahaha!


Hai mambang kucing, mambang bulu, mambang berekor! Menyeru semua peminat kucing. Ahakss. X)

ini lagi satu belog yang aku suka nak baca. Picit sini. Ini belog cik qisha. Kucing dia ada 7 heko. Tapi sekor baru jek pergi mengadap ilahi. Tumpang simpati untuk dia. Dia memang sayang dengan anak-anak bulus dia. Dari tulisan dia pon dapat tawu. Anak-anak bulus dia pon comel gebuss gemok gemok kuasa dua. Ekekeke :P

Seronok bila tengok gambar-gambar anak bulus dia. Rasa macam tergedik-gedik depan laptop bile tengok anak bulus dia. Memang tergedik pon. Rasa nak pelok-peluk tiyomm-tiyomm jek! Hehh. *perasaan yang hanya dirasai peminat kucing kot. ;)

Kat bawah ni ada banyak lagi link. Jom kite buat spotcek ramai-ramai dekat blog tu oke. *sape yang tak minat kucing tu tak payahlaa. Pengsan pulak karang. Sape susah?? Aii jugak. Hakk. :D

p/s : kan aii da kata, aii memang suka promote belog orang. Hekk. *blushing. bahahahaha!!!
p/s 2 : jom doakan mereka semua ni murah rezeki supaya boleh bagi kucing makan terutamanya PAPA MEOW aku. hakkk. tak buleh belahhh :D

sekian ;)

9 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hhehhe.
thanks sudi baca blog lin.
lin pon suker papa meow.
sangat tersentuh hatie.

faherah (nama penuh gitue)
ada kucen?
jom lah kiter bela kucin banyak-banyak pastue kita wat reunion.
mestie comel kan :)

LiyanaAqilah said...

best nyer papa meow tu ;)

heheh!
nak baca jgak laa.

Hello Kitty said...

hehe..link sha pun ade..tq..=)

cik bunbun said...

misz pinkie winkie : ada je kucing gemok-gemok. tapi ada sekor je.. hikk.

liyana aqilah : mmg best papa meow tu. hakk

hello kitty : obcozla, blog sha pon sy bace.. hikk

Shikin said...

uiks..akak pon ade? thanks bunbun :) yup!mmg syok baca blog papa meow..sgt suka!!kucing2nya pon sgt comel!ditambah enviroment yg sgt menenangkan..ah!!sgt syok!:p

cik bunbun said...

shikin : hak2 :P peminat kucing semuanya kann.. lalala :P

Papa meow said...

Salam, wahaha... ada n3 spesial utk papa meow ye, kembang kembis idung wewek kena puji :D

terimakasih banyak2 atas puji pujian tu, tp hakikatnya biasa2 je :D

Salam dari comel2 semua untuk Cik BunBun yg comel ~he

cik bunbun said...

papa meow : ouhh. hidung wewek ke hidung papa meow.. hihiii.


waalaikumsalam. hakk. perlulahh menjawab salam kan ? ;)

ciQu said...

waa...tenks cik bunbun pasal buat entri nih n links to papa meow. jumpe gak org yang suke jage hewan mcm papa meow. bes mace blog die.