Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, January 24, 2010

cinema sick part 2



mule- mula skali kene taruk gamba pompuan ni dulu. Jiran aku merangkap teman sepermainan dan sepondok-pondokan dan semasak-masakan.. ptuihh! Merosakkan bahasa betol aku ni.. sila maafkan :D





Inila MADI.. dia suh aku amek gamba ni pasal dia nak celen mata besar tu. Ade hatilahh kononnye.. agaga :D



Pastu baru boleh taruk gamba budak gedik 3 hekor ni..





Hah! Nila gaya nak ngorat abang McD yang jual eskem. Tapi abang tu banyak punya seganla.. halah,halah.. da taw orang nak tangkap gamba, dia wat-wat tak nak pandang plak :P






Nila muka-muka yang kononnye nak dapat eskem free, tu yang pegi ngorat abang tu.. kuikui.. kalau diorang taw aku kutok diorang kat sini abesla





Gamba dorang memang beler. Sebab tujuan aku taruk gamba ni pon cume nak bagitaw yang kitorang skang berada di McD :P






didi dengan c-dot. Kalau ade sape-sape perlukan model untuk pomot eskem boleh kontek aku okeh.. hakhak





si ebby ni mane pulak dapat tanduk pon tak taw. Dia pegi kol budak-budak yang kat kelas yang tengah blaja STAM tu semata-mata nak cakap “weh, kitorang ada kat mid ni.. nak tengok cite adnan sempit!” muka bangga gila. Hahahh..





lame gakla dia sembang, sementara tunggu nak masuk wayang.. hmm.. sampaila orang di sana tu cakap “weh,ustazah da datang” kahkahkah! :D memang tak gelak la aku kann.. peraturan sape tah, boleh bawak fon pegi skola.





nenek kebayan juga perlu berposing dengan ebby





ni plak gaya model tak graduate.. hahahh.. jahat btol mulut!



Dua gambar ni diambil setelah selesai bersolat. Memang tak ramai orang ari Jumaat.. hahahh.. bes taw :) tapi sebelum kitorang masuk surau tadi, tibe-tibe ternampak sepasang pasangan.. kapel la kot.. kawan je kott..da kawen kot.. hahahh.. bersangka baek. :P pompuan ni nak masuk surau, tapi laki ni tunggu je kat luar. Pompuan ni plak tegurla laki tu “pegila solat” sambil tunjuk arah surau lelaki.bukan dialog sebenar. Hmm.. dahla tak pegi solat jumaat, berlagak uzur plak tu. Aku lagi kesian kat pompuan tu senanyer.. kalau aku jadi dia,mesti aku da segan gila. Huhuu.. hmm.. kalau kau orang jadi pompuan tu ape yang kau orang buat ye??



Lepas tu baru pegi makan.. mula-mula ke big apple




usha sape tu ha?? :P




aku pon tak penah beli 1 dozen macam ni.. didi punye la ni. Dia kate, satu row uma dia pesan big apple.. haha.. kenapa tak amek order satu taman perumahan jek. :D bukan ni jek dia beli.. ade lagi dua kotak yang ade dua bijik tu.. huhu. Belanja aku satu pon tak pe gak. Ni tak, amek gamba je boleh.



pastu, si didi beli cd hindustan plak. Aduii.. memang parah minah ni.. leklok dia nak beli boys over flower tak jadi plak pasal nampak salman khan pon banyak punya hensemm ma.. haha. Saje je wat cerita


Pastu ebby beli makanan kat McD. McD, big Apple, tapi kitorang temankan C-dot makan kat KFC.. ade ke patot.. sorang je pon yang makan KFC. Hahahh. Seb bek tak kene halau sebab bawak makanan luar.


Lepas diorang temankan aku shoping kat Kamdar, kitorang pon balek



ni pemandangan dalam bas. Jalan raya KL yang sesak. Naseb bek dalam bas dapat duduk



dan perlulah juga mentaruk gambar tuan punya blog yang tak cun mane pon.. gagaga :P

2 comments:

cikwanik said...

wuwu. banyak duwet terbang nampaknye neh

cik bunbun said...

gagaga.. betol tu.. tapi seronok mghabeskan duet ni. haha