Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, January 31, 2010

Aku rase nak mati jek duduk asrama

Gambar: kredit to flickr.. haha :)


Sebab tu la aku da berhenti amek stam

Mak aku tak bagi aku duduk umah sewa ke.. ataw alternatif yang laen.. buhuu.. aku tak taw kenape asrama samtaj tu jadi teruk sangat jek aku rase tahun ni..

Kalau nak taw betapa teruknya aku rase, sila klik sini.. tapi kalau kau orang tak nak taw pon bagus jugak sebenarnye.. ehehh :D

Kepada pengawas samtaj ataw ex pengawas yang membaca entry ini sila jangan terasa. Sebab aku taw kau orang cume menjalankan tugas.

Yang penting, subjek STAM memang best, ada ustaz ensemm.. ceyt! Tak gune punye anak murid.. haha.

Subjek arudh yang paleng aku suke:
- Blaja syair-syair arab
- Blaja nyanyi-nyanyi.. (sebenarnya bersyair)
- Ustaz samat paleng best! Gagagaga :D pasal dia memang babyface ituh muka and paleng amek berat pasal budak baru yang baru masuk, takot-takot budak baru tak faham.. (akulahh tuu..haha :P) dan dia juga tersangatlah poyo sehingga apabila mengajar tidak pon menggunakan mikrofon tetapi apabila nak melagukan syair mula lahh dia amek mikrofon. Haha. Ade ala-ala comel sangat perangai ustaz di situ.:D

Harap maaf, gamba dia tak dapat diupload disini semata-mata bulu mata taik mata mahu menjaga kecomelannya dan mengelakkan anda terjatuh hati dan tangga dengannya. Haha.. lagipon ustaz ni ada digosipkan ataw senang cerita dia yang menggosipkan diri sendiri dengan sorang ustazah ni.hehe :D ada pape je ustaz ni.. naseb baek dia tak bace blog aku

p/s: aku belom mati lagi sebab aku da berhenti STAM da. Sekian ;)

3 comments:

Zinnera Zahra said...

tidak ku sangka faherah suda berhenti ambil STAM. blaja sndri2 lah. huhu

peraturan makin ketat.

moga semuanya berdisiplin ~

cik bunbun said...

haha. tak sangka? itulah kenyataan. lalala :P

ryana_ryeong said...

mcam tau jek ustaz tuh sape.....