Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Monday, September 7, 2009

tag I am loved

this tag is from fera bun..

to fera bun.. hahahahaha..



selsema ak da okey sikit da.. hahaha.. mama asek paksa mkn ubat jek... tapi ubat selsema kan wt org ngantok..




mama: kenape tak mkn ubat lagi?

fera : ubat tu mgantukla.. adek taknak tido lagi..




di waktu yg lain....



mama: ubat tu da mkn belum?

fera : ala.. org belum solat lagi.. nanti tertido..


dan akhernye.. mak aku belikan ubat selsema NON-DROWSY.. ahahaha.. tarak ngantok punye..



mama: da mkn ubat ke belum?

fera : (da tadek alasan nak bg......)




hahahaha... heh! aku bukan tak reti mkn ubat ataw tak suke mkn ubat eh! muahahaha.. pliz take note : aku bukan budak kecik.. huakaka~ :P



ape kene mgena ubat selsema ngan tag pulokk yer??


ehemmm.. senanyer.. effect ubat tu teramatla bagos.. mmg tarak ngantok siket pon.. mmg takdela.. hahaha.. smpai aku pon da takley tido.. hahaha... hormon endorphin mane tah yg terlebey.. ^^

disebabkan takley tido mlm tadi.. gue dgn senang atinya telah memikirkan satu tag...


okeh.. bersedia~




1- anda dikehendaki mensenep 15 gamba barang yang ada di bilik anda,di dapur, di
bilik air,di mana-mana saja.. hanya barang yang orang lain berikan pada anda!

2- kemudian hendaklah anda menceritakan bagaimanakah anda mendapat
barang tersebut dan siapa pemberinya dan bilakah anda mendapatnya..

3-
yang terakher,anda haruslah mensenep gamba anda yang telah berjaya mencari
kesemua barang tersebut yg menutup aurat dan menyenaraikan 9 orang yang mahu
anda tag



senang je kan??? wink.wink.. heheheheheeee.. =)



n me first...





#1

box ini arwah ayah yg bagi.. mase tuh last tym dy sambut besday aku okeh.. tym darjah enam.. wahaha.. emm.. kotak ini Sabah mari.. senanye ade skali rantai mutiara tapi u noe.. da kene curi mase umah masuk pencuri aritu..




#2


frame iniy... wahaha.. abangku yg gemok+jahat itu yang bagi.. haha.. mase tuh dy baru masuk skola asrama.. (skang suda di uni.. muahaha).. n dy bagi ney sempena befday aku.. ceh, abang,tahun ni tarak hadiah pon.. haha.. n gamba yg aku letak kat situ gamba tym bercuti kat fraser hill.. uhuhhh.. lamenye tak bercuti ngan family..




#3


basikal?? erk? nak perli aku tak reti naek basikal lah tuu.. huhuuuu.. ahahaha.. hmm.. basikal ney diberi oleh cikgu skola rendah.. aku pon tak ingat da sape.. haha.. tapi yg penting bende ney ade sepasang.. lgi satu kaler silver.. yg tu cikgu bgi kat sorang budak laki.. ahaha.. cam ade pape jek cikgu ney...



#4

jam ini.. mama yg bagi.. heheyy.. tym ney aku darjah bape tah.. ahaha.. skang sudah fom5.. pliz take note.. sudah fom 5.. ahaha.. sempena befday aku.. huhu.. terharunye.. n jam ney buleh bukak2.. selain buat bentok scorpion cam kat ats tuh.. buleh wat bentuk laen juga.. miahahahaha... ;)


#5


ini garfield bulat.. ahahaha.. given by miss farah ashikin.. sempena jamuan mase fom 2.. heheyy.. tym tuh aku tgah giler garfield ney..haha.. tapi yg ney aku tengok mcam ikan buntal jek.. hahaha.. what??!! ikan buntal??!! tulung jgn sebut perkataan allergic itu.. huhuuuu


#6


ini jam sgt cute.. mihaha.. given by miss awin sempena jamuan mase fom 3.. ahaha... nak tawu knpe dy bagi aku ney?? nampak tak ade starfish kaler merah kat bwh tuu?? ehemm.. dy tawu aku suke bintangla.. hohohoo :P



#7


frame ini pulak diberi oley cik shakira.. mase jamuan fom 4.. ahaha sgt merah.. walawalaaa~ aku suke merah.. n aku letak gamba geng abnormal kat situe.. lalala~ :P


#8


kali ni aku godek almari aku pulak.. miahaha.. n jumpa ini oleh-oleh.. given by incik fifi a.k.a lutfi.. ahaha.. singapura mari.. hohoho.. sempena ape yek.. lalala... sempena aku yg suh dy bg.. ekekeke :P


#9


jam ney pulak aku dapat mase jamuan fom 1.. tamaulah cakap sape bagi.. haha.. tapi adela sorang budak laki ney.. mihahaha... dy minat kat aku.. what??!! dy minat kat aku?? rileksla.. haha.. mase tuh fom 1 jek.. aku baek taw tym tuh.. wahaha... tp dy pindah mase fom 2.. huhuuu..kami terpisah~ ekekeke.. euuu.. nak muntah jek :P


#10


keychain ney.. dapat mase g cameron highland arituh.. haha.. aku yg g skali ni pon dpt ole-ole.. haha.. this is given by ms nabila hussen.. jgn maen-maen taw.. dari skola renda sampai skg dy skola same ngan aku.. haha.. kwn baek gitu~


#11


ini notebook given by ustazah.. mase fom 1 ke fom 2 tah.. mihahaha.. tak ingat.. adoyy.. tapi sempena peksela.. dapat high mark.. subjek ape pon tak ingat.. fyi, aku da buat jadi diary n da lame penoh da pon.. haha


#12


this keychain is given by ms ainnur wiladah.. adek dom aku tahun lepas.. yg ini sarawak mari.. haha.. yg paleng aku suke ialah... sbb dy merah hitam!! waaa!!! gila~ XP


#13


yang ini pulak ialah album.. erk hello kitty?? heheyy.. aku dapat tym skola renda dulu.. given by ms mardiha merangkap jiran blakang rumah a.k.a. kawan men pondok2 sejak kecik.. ekekeke.. :P dy bagi ney sempena befday aku.. uhh.. at that tym.. arwah ayah rajen sambut befday aku.. uhuhhh.. rindunye..


#14


the button!! haha.. given by ms baitie klo tak silap aku.. tym request day ney aku demam.. tapi dy ingat jugak kat aku.. huhuhhh... mase tuh aku giler button.. mihaha



#15 the last but not least

ini rere okeh... hahaha.. given by mr sharhan.. mihahaha.. sempena aku dapat best student SMA aritu.. ecececeyy..miahaha....cumel.cumel. terengganu mari.. balek asrama.. usung dy.. balek rumah... usung lagi.. hahaha.. ini adalah seekor kura-kura ye.. tulung faham.. ekekeke :P


seterusnya.. tepek mukaku di sini

nah! hambek ko! siap mulut ikan buntal tuh aku buwat... hahahahahahaha... burok sket muka.. almaklumlah... sapela yg nak mekap-mekap mlm2 buta camtuh.. heheyy ^^'

9 0rang yg ingin aku tag ialah... sape yg malang tuh.. ekekeke..
1-miss lolly
2- mr ilham_becks
3-mr x-po
4- ms ekin92
5-ms ladyliyana
6- ms ellenyna
7-cik epal
8-mr robinhood
9-okeh.. adilla yek... sape yg jumpa tag ney n rase nak buat.. silakan~ kecik tapak tangan,ambikla kanta pembesar besarkan tangan aku.. kihkihkih..

huh..sempot aku wat tag ney.. huhuuu

kelebihan wat tag ini adalah..
1-anda akan tawu betape ramainye yg menyayangi anda.. heheyyy..
walawalaa.. ramai orang syg aku.. kihkihkih.. sila tampa faherah sekarang!
2-anda akan jumpa barang anda yg telah lame hilang.. hahaha..



guess what i've found....

=

=

=

=

=

=

=



mihahaha.. kad balek kampung yg da lame ku cari n topap 5 hengget.. blum guna agy tuu.. hahaha
enjoy da tag ya~! :)

9 comments:

said...

ade gak eh adiah aku

huhu maseh appreciate giler, haha

miss lolly said...

tengs dear.


tp alamak. kat ostel ni xda barang owg bagi ah. kalu kat umah adaaa banyaaaak rr. camane ae?

t lol balik umah. lol buat ye?

iLhAm_bEcKs said...

sOry..
xdpat jwab..
ngeeee..
wwekkkk

chipsmore said...

tag ni anda yg cipta ke?? hee ;)

chipsmore said...

ye..ramai org syg anda ;)

faherah hidayah said...

miss lolly : lalala..kak lolly wat ble balek umah nti taw!

faherah hidayah said...

T squared: eyh lutfi...aku nak coklat lagi.. haha

faherah hidayah said...

chipsmore: iyerlah cik epal.. mesti buwat~ lala

faherah hidayah said...

ilham_becks: tamau kawan incek ilham.. huhuuuuuu