Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, August 23, 2009

tolong bersedia [cameron highland part II]

heh!
mase menghupdate sudah tiba.. giliran n3 cameron highlands yang sgt banyak

jangan buhsan untuk terus blog walking di sini..:P

lawatan cameron highland ni adalah salah satu program gemilang skor a.. selame ney asek blaja jek.. skang kite enjoy!!

1,2,3

mula!!



*study paper bm

babai betey~!! gonna miss u..


*sempat agi ney.. babai cikgu zanariah~


beg sape paleng besar? hahha


posing~


ke'setinggan'an terserlah!!


tbe2 timbul tanduk dua di kepala.. hah. nak je curi moto2 ney bertolak gi cameron.. bas sangat lambat~
(faherah reti ke bawak moto? basikal pon x lepas.. heh.. shhh)


meow juga mahu ikut~ beg dy sgt banyak.. haha


muke sendiri juga perlu diexpose.. hah! ignore my ugliness~


pose kepoyoan.. gaya macam bas turun dari langit jek


jgn slhkan aku~ bas sgt lambat.. sampai sempat snap dkat my faveret public fon.. heh,tempat bergayut mcm monyet


tangge depan tandas pon jadik!~~ ;)


cikgu!!! ade anto keliwon kat blakang! hah~


babai cigu ruzana~~ nanti ktorang bawak balek gula kat hotel.. hehehe (macamlah duduk hotel)


nape korang tengok aku? aku comel sgt yer??haha


mungkinkah ini kenderaan kami?


akhernya bas tiba. patotlah lambat~ bdak2 sambest yang lambat.. haha.. gurau jek..(mr horlick da ade kat dlm bas.seronok.seronok.)


sumbat. jangan tak sumbat!

seat faveret setiap kali pg program gemilang a.. blaaaakaaaang skali~


saje je nak snap braceletku yg sgt comey.. heh..


faherah sangat bersivik~ tong sampah ke tu?(gamba merepek jeh)


ms pingu nawawa sangat sedih kerana mr.susu blum tiba..hah!

ktorang gi jemput mr susu kt skola dy agi tuh.. n singgah kat umah dy untuk amek barang dy.. pelik gak aku.. dy xtaw ke ari ni kte g cameron?

inilah mr susu n mr horlick..

bulatkan mate utk tgok pic ini sbb nawa candid dalam bas.haha..


aku sgt batak ney.. ade 2 tv.. yang paleng penting,tv tuh boleh lipat.. sampai ktorang baru taw tv tuh boleh kuar ikut situ..

dalam perjalanan ktorang tengok cite narnia.prince caspian??(mr susu yg bawak cd dari rumah)

wuteva lah~ aku x paham cite tu..;D

No comments: