Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, August 28, 2009

my ramadhan+holiday review

ahahaha.. tak pose eh?? hahaa

inilah kejeku seharian..

mensenep gamba~~ selain berblog walking+mespes



adekku tak kesah disenep byk2 gamba..~

dy nak mintak makan ikan tym tuh.. pastuh aku tanak bagi.. muahaha.. kejam!


tuh yang dy wat pose mrajuk tuh..ahahaha.. tarek tlinge tuh baru tawu!!


pastuh wat pose cumel cumel pulak.. ahahaha.. dgn harapan hatiku akan cair.. ahahaha..


malam2 pon maen dgn dy.. ahahaha.. di bawah sinaran lampu romantik gituh.. ahaha..


ahaha.. adekku memposing.. dy duk atas riba aku tuh! heh~

seperti yang anda lihat~ orang sebuk nak senep gamba dy.dy sebuk gigit tali kamera.. huh! geram!!


gamba ni agak beler.. dy gerak byk sgt.. heh..


pastuh dy da penat


n dy tido


waa.. sgt cumel~


senep byk angle~ muahaha..bukan dy tawu!


dy sgt cumel pada waktu malam. dua kali ganda! heh.


hmmm.. siang2 pon dy ngantok..

tido tutop mulutla weh~ hahaha

tiba-tiba timbul niat jahat di hatiku ini.. wahahaha
ini kaki dy.. wahaha


perut.. oww.. blh tahan;P ahaha


tangan dy.part paleng cumel..aku suke.. wahaha..


muke tido?? hmmpphh.. da x cumel da.. hahaha


aku kutok2 dy sbb ak syg dy taw.. wahaha


hmm cumeynyee.. :))


opss.. dy da jage.. kantoi usha..ahaha


ni pulak abang dy..rimau bintang garang ney


yeah baby! posing agy! wahaha


akhernye dy melingkuk di katil peraduannye..ahaha.. ske ati wat krusi aku jadi harta sendiri.. ahaha.. erk? kerusi aku eh??


wawawa.. dy sgt cumel~~!!


dan akhirnya.. buku ini ditinggalkan sepi.. wahahahahaha


p/s:len kali aku tamau bawak balek buku byk2.. uhuuu.. bukannye bukak.. trial!!wuu

No comments: