Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, August 23, 2009

dunkin donat.baskin robbins? [cameron highland part III]

dunkin donat?
baskin robbins?

belum sampai cameron..singgah kat R&R tapah~~

singgah untuk makan tengahari.. tapi aku da gile pas nampak pau kacang merah yg menjadi kegilaan sejak sekian lame!!

pastu jalan2 n singgah kedai2 utk org loaded yang mmg da lame teringin nak masok

wat muke tak malu je posing kat dunkin donat. haha


inilah duta-duta dunkin donat utk hentian tapah.. (patot ah tak ramai datang kat sini)hehehee


patu posing dalam baskin robbins plak(BR)








abang BR ni sgt cute taw~~ hah.. lemah iman.. tapi cap dy dah sorokkan mke dy..haha.. alala malu2 pulak

ktorang wat sesi rasa merasa ngan abang ney.. dy tanye "nak rase yang mane"
selambe je aku jawab "erm..... nak rasa sume"

hah!x ke haru tu? dy gelak jer..sempat agi ngorat


sume nampak sedap~~ nyum~

abang tuh bg aku rase perisa cherry.. sedap.sedap.
pasney singgah tapah msti dtg sini..hahaa


tengok harge.. amek bau.. (ade bau ke?) rase sikit.. tak mampu nak beli lah.. hahaha


sudu yang abang tu bagi simpan wat kenangan.. haha


pastu nak bas balek..nilah pakcik bas ktorang..

3 word for him..

funny.friendly.cute!!(very the cute one!!)


setiap sorang dapat elaun 200 hinggit taw~!! hahaha tipu jek.. 50 ringgit dah la~ saje pinjam duit dorang.. gebang lebey~~

dan bermulalah perjalanan mendaki gunung menggunakan bas.jaoh agi.. bas pusing2.. goyang2.. orang yang duduk blakang paling terok effect goyang2 tuh..


muke loya~ siyes tgh thn nak muntah.. ramai gak yg da x thn..

huhu..

sambung agy utk next n3 taw.. miahahahahaha!! gila menulis n3~

No comments: