Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Friday, August 28, 2009

di pagi yang hening...

sedangku mengambil angin melihat kehijauan di halaman rumah


eyp! nyebuk jek budak ney





"jom kte tgok same2"


"yg ko tgok aku knp??"

wahahaha.. agaknye klo dy boleh cakp itulah dialog dy kot.. ahaha.. tak puas ati aku da kutuk dy byk2 kat belog.. ahaha

per lagi.. on ym.. men mespes.. cam bese.. bekfes.. ahahha.. tipoo jek tuu.

tetibe.. ade bunyi moto kat luar..

"faherah!"

ehh.. dy taw name aku.. tgok kat luar posmen..ahahaha.. klo dah taw name mesti...



CEK! hahahahahhaa.. cek yg kutunggu selame ney..muahaha..

lari2 aku cari tudung n lari2 pg kat posmen@poslajumen tpi..pintu berkunci!!

what??!! ouh..mama kuar pgi tadi kunci sume pintu.. huhuh.. last2 aku kuar kot pintu blakang jer..muahaha..


hahaha..dgn kelam kabotnye.. dgn pakai kaen batek ala2 perempuan melayu terakhir gitu.. haha.. mane nak tutup muka ney..

pas tulis nama,IC n tandatangn.. okeh.. inila dy..

muahaha..envelope yg sgt besar..agaknye ape didalam yer??


tgok dekat sikit.. btolla name penerimanya aku tuh..hahaha


ni plak belakangnye.. menggunakan khidmat pos laju.. heh


ganas aku koyak tuh..wahahaha


JENG JENG JENG!!


eyp!! lembaga ape ituh??

nyebuk jek.. skali lagi ea.. haha


keyh..ade surat..sijil.. n satu envelope kecik


surat ney..haha..bacelah sendiri


highlight sket satu ratus ringgit tuh..wahahaha


ni pulak sijil.. bangge aku..peringkat kebangsaan lah beb~~ muahahaha (idung kembang)


ini tidak boleh dimaafkan!! my ayah's name is AHMAD TAMIZI.. err.. tader R kat situ! faham?!



envelope ney pulokss ade ape yerhh..


jeng jeng.. CEK kesayanganku.. muahahaha

gamba agak beler..ahaha..sila kasihan.. besday thun depan sila bagi adiah kamera canngih yer..muahaha

satu ratus maa.. aku kaya!! ehehehehhh... nampak sgt aku ni seorang BUDAK yg tak PENA pegang duet byk2.. ahaha.. bukan tak pena.. tapi tak SLALU.. ohohoo..

mama.. sila bagi adek pegang duit byk2 selalu yerh.. ahaha..practice makes perfect la mama..hohoho..


ni pulokss tandatangan yang teramatla panjang.. uhukkss.. utk 2 org kot..haha.. tak pasti pulokss..muahaha


p/s: duit tuh aku nak gune wat pgi slim world~!! kurus.kurus! ahahaha.. tipoo jek.. nak beli jamu byk2 jer..

hmm.. faherah.. sila faham yg kamu akan SPM thun ini.. ahahaha... :P


jika anda suke entry ini sila komen yerh.. tq!!

No comments: