Bunbun


Graduating applied geology student of University of Malaya, Kuala Lumpur. Married to a cute husband. Currently 22 y/o. Some older opinion might no longer serves as mine

Sunday, June 28, 2009

taubatlah kononnye...~


*apsal beruk-beruk ni ade kat sini yer??*


best taw ari tu faherah kene ketuk ketampi ngan cikgu zanariah.. haha

tym 2 aku lepak2 kelas seblah.. duk kat ekon.. sejuk.sejuk. haha.. ley maen rubik cube lagi.. jawab solan add math susah tahap maut 2..

skali.. SHAHIR masuk kelas dy cakap.."eh,budak ni ade kat sini lagi?kat sebelah cikgu dah masukla" haha..

tym nak msuk 2,nampak huzaidi kat pintu..

faherah : asal tak masuk lagi?! (muke cuak je)

huzaidi : kene tahanla.. sbb lambat..(muke macam tipu jek)

faherah : tipulah~ (selambe nak masuk kot pintu blakang)


sume dak pompuan: eh,tunggu, tak boleh masuk!

nawa n haslina: (da gelak2 kat hujung sane..)

cikgu zanariah : faherah,tunggu kat luar 2..(sambil mengedarkan kertas utk anak muridnya)

faherah : cikgu nak wat ape ngan saye?(da xtahn nak gelak pasal sume dalam kelas tu gelakkan ktorang)

cikgu pon keluar...

cikgu zanariah : ok,skarang ketuk ketampi 5 kali. serentak. (muke kejam.. haha)

faherah : alaa cikgu malula 2 orang je.. biala huzaidi wat sorang2 dulu. (takot kene gosip nagn huzaidi)

cikgu zanariah : cepat!(garang) nati klo ade yang lagi lambat lagi banyak dorang kene. (ade lagi 6 orang yang x masuk lagi)kamu nak mengadap kelas ke ataw nak mengadap belah sane (sambil tunjuk arah perpustakaan n koop yang lengang)

faherah : sanelah.. (pasal xde orang..klo ngadap kelas,lagi malu)

faherah n huzaidi: (akur n da ready haha.. enjut sambil pegang telinga)


tbe2,pengetua pulak lalu kat depan 2.. aiseh... kantoi pulak.. haha.. rase cam nak cakap kat diri sendiri "inilah pelajar kesayangn cikgu" haha~

blum habis lagi 5 enjut.. tbe2 de ramai2 dak laki kuar dari koop.. azrad n the geng

faherah: mane lak datang ramai-ramai ni.tadi xde pon.. (senanye dalam library pon ade. lagi banyak!! tapi tak nampak ade orang sbb cermin gelap. tak malula yang penting~)

popular pulak tym tuu.. haha.. nawa ngan haslina tak nampak pasal aku cari tempat yang memang takleh dilihat mate kasar.. haha (terlindung ngan dindingla)

tak lame lepas tu,ishak pulak datang.. dy kene tujuh kali.. wat sorang-sorang kat depan pntu kelas.. haha.. aku pon gelak je.. ini ker perasaan dorang bile aku kene tadi? haha...

azrad lak dah pangil sume dak kat librrary tu kuar..haha.. malu jek..

n lastly.. THE MIGHTY FIVE~ -sakinah-al-dore-baitie-amin-zaid

dorang kene 10 kali.. lagi kesian pasal budak2 kelas sebelah pon ade usha gak...haha.. padan muke korang!~

minggu depannye,tym BM je.. aku x g rehat.. haha.. pasal cikgu ugut.. sape yg lambat lg pasni 30KALI!! wahaha.. patah kaki aku..

mase cikgu edarkan kertas kat aku n bety...

cikgu zanariah: tak de dendam yer~ :P

boleh pulak.....

esoknye befday saya taw cikgu..huhu..

No comments: